اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری‌زاده در گفت‌و‌گو با فارس:

ترفندهای جدیدی برای عبور از شهرداری تبریز داریم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با اینکه بازی این هفته ما با یکی از قعرنشینان جدول رده‌بندی است اما ترفندهای جدیدی برای خوب بازی کردن و عبور از سد شهرداری تبریز داریم.

ترفندهای جدیدی برای عبور از شهرداری تبریز داریم

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: شهرداری تبریز هم‌اکنون یکی از قعرنشینان جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود ولی بازیکنان مطرح و سرشناسی در ترکیب خود دارد، بنابراین مقابل این تیم بازی سختی در پیش داریم.

وی ادامه داد: تیم شهرداری را از طریق ارزیابی و آنالیز فیلم چند بازی اخیر خوب می‌شناسیم و در دیدار رفت در ورزشگاه یادگار امام برابر این تیم بازی خوبی انجام دادیم.

وی اضافه کرد: صبا امسال یکی از قدرت‌های لیگ برتر است و قطعا در جدال با شهرداری تبریز بازی خوبی مقابل این تیم به نمایش می‌گذاریم و به سادگی به این تیم امتیاز نمی‌دهیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: در سه بازی اخیر دور برگشت لیگ برتر فوتبال عملکرد تیم خوب بود اما به دلیل اینکه امتیازات زیادی از دست دادیم، کمی موقعیت تیم در جدول به خطر افتاده است، با این حال یقین دارم که جایگاه تیم از شکست شهرداری تبریز ارتقاء خواهد یافت.

وی یادآور شد: ما امسال با برنامه‌ریزی بسیار خوبی تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم را طراحی کرده و از همان هفته نخست با تیمی آماده وارد یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شدیم و نیم فصل نخست نیز در فاصله اندک با صدر جدول بودیم.

بختیاری‌زاده با تقدیر از بازیکنان جوان و با انگیزه صبای قم به خاطر بازی خوب آنها در لیگ این فصل تصریح کرد: به هر حال با بضاعتی که صبای قم دارد انتظار اینکه حتی ما در بین چهار تیم بالای جدول هم قرار بگیریم، دور از ذهن خیلی از کارشناسان و اهالی فوتبال بود اما با همت و تلاش بسیار ستودنی و انگیزه مضاعف بازیکنان توانستیم این امر را محقق کنیم.

وی تاکید کرد: صبای قم در حالی که از نظر مخارج و جذب بازیکن و همچنین ریخت و پاش‌های معمول در فوتبال قابل مقایسه با تیم‌های دیگر نیست اما این تیم با نبوغ فوتبالیست‌های خوب خود به این مرحله رسیده و فکر می‌کنم که به خوبی از اعتبار فوتبال قم دفاع کرده و با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا این موفقیت‌ها را نیز کامل می‌کند.

مربی تیم فوتبال صبای قم عنوان داشت: گذشته از این موضوعات، ما این هفته با تیم هفدهم جدول رده‌بندی که در خط سقوط است و یکی از حریفان سرسخت ما به شمار می‌رود، بازی بسیار مهمی در پیش داریم و یقینا بازیکنان ما سعی خواهند کرد بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند.

دیدار صبای قم و شهرداری تبریز از ساعت 16 عصر پنجشنبه دهم فروردین ماه در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام شهر تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول