اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت با 16 تیم

حریفان ارم کیش قم در فوتسال امیدهای کشور مشخص شدند

خبرگزاری فارس: حریفان تیم فوتسال ارم کیش قم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور مشخص شدند.

حریفان ارم کیش قم در فوتسال امیدهای کشور مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که چهار دوره از برگزاری مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان و امید سپری می‌شود، کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در نظر دارد پنجمین دوره این رقابت‌ها را در ماه‌های آغازین سال 91 برگزار کند.

برای همین منظور کمیته فوتسال  فدراسیون فوتبال کشورمان در نظر دارد مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ دسته اول امید فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور را برگزار کند تا تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها در جریان برنامه بازی‌های خود قرار بگیرند.

بر این اساس مراسم قرعه کشی پنجمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول امید فوتسال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه بیست و دوم اسفندماه در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود تا مدعیان قهرمانی حریفان خود را بشناسند.

امسال تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور در سه گروه شش تیمی برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که ارم کیش قم یکی از تیم‌های حاضر در رقابت‌ها  محسوب می‌شود.

فوتسالیست‌های ارم کیش قم که از چهار دوره گذشته یک عنوان قهرمانی، یک عنوان نایب قهرمانی و دو عنوان سومی مسابقات فوتسال قهرمانی لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور را در کارنامه دارند، در این فصل در گروه دوم مقدماتی با حریفان مسابقه می‌دهند.

بر اساس گروه بندی صورت گرفته در گروه نخست مسابقات پنجمین دوره لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور، تیم‌های فوتسال امید شن‌سا لرستان، میلاد تنکابن، ماکو جوان، علم و ادب مشهد، قدسیان رشت و شهروند قزوین حضور دارند.

این در حالی است که گروه دوم رقابت‌ها تیم‌های قدرتمندی را در خود جای داده است چرا که تیم فوتسال ارم کیش قم در این گروه با تیم‌های مدعی شهرداری رشت، گیتی پسند اصفهان، راه ساری و مس کرمان همگروه شده است.

از سوی دیگر در گروه سوم مرحله مقدماتی پنجمین دوره فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور شش تیم مدعی صعود حضور دارند که دیدارهای آنها با حضور تیم‌های فوتسال امید ولیعصر اراک، شرکت ملی و حفاری ایران، آذرخش بندرعباس، هلال احمر لارستان، منتظران مهدی کرمان و فولاد ماهان سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد.

ارم کیش قم در نخستین دوره این رقابت‌ها که در سال 1387 برگزار شد در دیدار نهایی که به میزبانی این تیم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، با عبور از سد علم و ادب مشهد به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت اما در سه دوره بعد از آن به ترتیب در سال 1388، 1389 و 1390 موفق به کسب رتبه‌های دوم و سوم شد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول