اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری میراث فرهنگی آذربایجان غربی خبر داد

افزایش 17 درصدی سفر به آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: آمار گردشگران ورودی به این استان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 17 درصد رشد را نشان می‌دهد.

افزایش 17 درصدی سفر به آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حسین امامی در بازدید از پایگاه‌های ارائه خدمات سفرهای نوروزی در ارومیه اظهار داشت: با توجه به افزایش شاخص‌های گردشگری در استان تعداد مسافران ورودی به این استان افزایش یافته است.

وی افزود: تعداد مسافران اسکان یافته در مراکز اقامتی از قبیل هتل‌ها و مهمانپذیرها 15 درصد و مسافران اسکان یافته در کمپ‌ها، منازل و چادرها 19.7 درصد افزایش یافته‌اند.

امامی با اشاره به افزایش آمار بازدید از موزه‌های استان گفت: بازدید از موزه‌ها در ایام نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 14 درصد رشد را نشان می‌دهد و میزان بازدید گردشگران و مسافران نوروزی از جاذبه‌های تاریخی و توریستی آذربایجان غربی نیز 18 درصد افزایش یافته است.

این مسئول از تور شهرگردی در مهاباد خبر داد و تصریح کرد: تور یک روزه مهابادگردی فردا هفتم فروردین سال جاری از ارومیه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: این تور شهرگردی مهاباد در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی که قصد سفر به مهاباد را دارند انجام می‌شود.

امامی با اشاره به مکان‌های مورد بازدید در این سفر یک‌ روزه عنوان کرد: در این تور گردشگران می‌توانند از مکان‌های دیدنی مهاباد مانند غار سهولان، پارک ملت، سد مهاباد و مراکز خرید این شهرستان دیدن کنند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی اذعان داشت: در این سفر راهنمای تور حضور داشته و مسافران را با مکان‌های دیدنی شهرستان مهاباد آشنا می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول