اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی کرمان خبر داد

انتشار 50 هزار پیک سفر در کرمان

خبرگزاری فارس: سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت: کتابچه پیک سفر به تعداد 50 هزار نسخه در استان کرمان منتشر و طی ایام نوروز توزیع شده است.

انتشار 50 هزار پیک سفر در کرمان

محمدمهدی افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 8 هزار انواع پوستر و کارت پستال از جاذبه‌های گردشگری استان کرمان در بین مسافران و گردشگران نوروزی توزیع شده است.

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان از چاپ کتابچه پیک سفر به تعداد 50 هزار نسخه در استان کرمان خبر داد و افزود: در این کتابچه به نیازمندی‌های گردشگری پرداخته شده است.

افضلی معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کرمان، معرفی پایگاه‌های اورژانس 115، نقاط حادثه‌خیز، مراکز آموزشی اسکان مسافر، پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر، مراکز بهداشتی و درمانی، داروخانه‌های شبانه‌روزی و توصیه‌های پلیس را از جمله بخش‌های پیک سفر استان کرمان برشمرد.

این مسئول با اشاره به وجود نقشه شهر کرمان در انتهای این پیک سفر بیان داشت: بر روی این نقشه مراکز اورژانس 115، فرودگاه‌ها، مجتمع‌های بین‌راهی، پمپ بنزین، مرکز استان و مراکز شهرستان‌ها و مسجدها مشخص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کتابچه پیک سفر کرمان با همکاری استانداری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان کرمان گردآوری و تولید شده است.

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان با بیان اینکه 18 نمونه بروشور از موزه‌های استان کرمان به تعداد 180 هزار نسخه طراحی و تولید شده، افزود: مولتی‌مدیای جاذبه‌های گردشگری استان کرمان در قالب 5 هزار لوح فشرده تهیه و توزیع شده است.

افضلی تصریح کرد: این تعداد اقلام اطلاع‌رسانی گردشگری در مرحله نخست منتشر شده و در صورت نیاز در مرحله دوم برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی این اقلام تجدید چاپ می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: اقلام اطلاع‌رسانی گردشگری در پنج پایگاه بزرگ اطلاع‌رسانی مستقر در محورهای مواصلاتی استان کرمان و پایگاه‌های بین‌شهری مستقر در شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول