اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل:

رای ماده 100 شهرداری به دانشگاه علوم پزشکی بابل ابلاغ نشد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: رای قطعی کمیسیون ماده 100 شهرداری بابل مبنی بر تخریب دیوار دانشگاه به دانشگاه علوم پزشکی بابل ابلاغ نشده است.

رای ماده 100 شهرداری به دانشگاه علوم پزشکی بابل ابلاغ نشد

 ابراهیم میکانیکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل در پی تخریب شبانه دیوار دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بابل تاکنون در تعریض خیابان‌های چهارگانه دانشگاه نهایت همکاری را با شهرداری داشته به طوری که تاکنون 25 هزار مترمربع برای تعریض خیابان‌ها اختصاص داده شده است.

وی افزود: همچنین صحبت‌های شهردار بابل مبنی بر اینکه دانشگاه اقدامی برای تخریب دیوار دانشگاه نکرده قابل اثبات نبوده و مردم بابل هوشمندتر از این هستند که تعریض این خیابان‌ها با این همه وسعت را از جمله اقدامات ماندگار شهرداری تلقی کنند.

میکانیکی تصریح کرد: انتظار داشتیم شهردار بابل به مصوبات نشست اخیر در فرمانداری بابل احترام گذاشته و به خود مصوبه عمل می‌کرد.

میکانیکی بیان داشت: در این مصوبه مقرر شد شهرداری بابل نسبت به ساخت دیوار ضلع جنوبی دانشگاه و تخریب آن با نظارت دفتر فنی دانشگاه از ابتدای بیمارستان آیت‌الله روحانی تا انتهای پارک بانوان اقدام کند که به دلیل رعایت نکردن مصوبه اکنون در معرض خطر و تامین نشدن امنیت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این رویه غیرمسئولانه و دور از تدبیر عاملان تخریب سبب تشویش خاطر دانشجویان خوابگاهی و خانواده‌های آنها و سبب زحمت چند برابر مسئولان دانشگاه و هزینه‌های هنگفت برای دانشگاه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل اذعان داشت: آنچه که برای ما سئوال برانگیز است عمل عاملان تخریب دیوار دانشگاه است این عمل یک رویه غیراخلاقی و غیرمسئولانه است که به صورت یک رویه کارآمد مدام در شهر اجرا شده، ابتدا تخریب شبانه انجام می‌شود و بعد از اعتراض دانشگاه یا دیگر ارگان‌ها شهرداری به تعهد خود عمل می‌کند و در این میان چه بسا هزینه‌های سنگینی که باید دانشگاه یا دیگر ارگان متحمل شود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول