اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مواد مخدر استان اردبیل:

390 کیلوگرم مواد مخدر در اردبیل کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: در یک سال گذشته 390 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اردبیل کشف و ضبط شده است.

390 کیلوگرم مواد مخدر در اردبیل کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز نیکنام صبح امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر اردبیل اظهار داشت: این تعداد کشف مواد مخدر در مقایسه با سال گذشته که حدود 250 کیلوگرم بود 50 درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با یادآوری اینکه در روزهای گذشته نیز ماموران مبارزه با مواد مخدر استان 15 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش را کشف کردند، خاطرنشان کرد: در این ارتباط دو قاچاقچی بر اساس گزارشات مردمی دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل یادآور شد: این دو قاچاقچی سعی داشتند 14 کیلوگرم تریاک و یک کیلو و 500 گرم حشیش را وارد استان کرده و توزیع کنند.

نیکنام در ادامه استان اردبیل را از استان‌های موفق در کشف مواد مخدر معرفی کرد و گفت: امسال 28 باند تهیه و توزیع مواد مخدر با تلاش شبانه‌روزی ماموران نیروی انتظامی متلاشی شدند و تعدادی از سر‌دستگان اصلی این باند‌ها نیز اعدام شده و به سزای اعمالشان رسیده‌اند.

این مسئول بیان داشت: در این زمینه نیز نسبت به سال 89 با رشد 90 درصدی در کشف و دستگیری اعضای باند اصلی توزیع مواد مخدر روبه‌رو بودیم.

وی تصریح کرد: عموم مردم می‌توانند اطلاعات خود را در ارتباط با فعالیت باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر و توزیع‌کنندگان و فروشندگان خرد با سامانه 110 و 130 به ستاد خبری معاونت مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی استان گزارش دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با اعلام اینکه هیچگونه کارگاه تولید شیشه و مواد مخدر صنعتی در استان اردبیل وجود ندارد، ادامه داد:‌ مواد مخدر ورودی به استان از نوع هروئین بیشتر از استان‌های غربی و سایر مواد نیز از شرق کشور انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر با ارائه گزارشی از وضعیت مبارزه و کشف سوداگران مرگ اذعان داشت: در این شهرستان با توجه به مبادی ورودی استان از غرب کشور بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال 90 کشف شده است.

داود موسوی تصریح کرد: در این ارتباط 123 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

وی با خطرناک خواندن گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر صنعتی متذکر شد: باید در این زمینه مراقبت‌های لازم انجام شود تا مبادا جوانان و خانواده‌ها گرفتار این دام خانمان‌سوز شوند.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول