اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران:

ساخت بارگاه امامزادگان صالح و ذکریا (ع) در حال اتمام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ساخت بارگاه امامزادگان صالح و ذکریا (ع) در حال اتمام است.

ساخت بارگاه امامزادگان صالح و ذکریا (ع) در حال اتمام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، سیف‌الله سهرابی در بازدید از آستانه مبارکه امامزاده صالح (ع) و امامزاده ذکریا (ع) منطقه لفور سوادکوه که صبح امروز هفتم فروردین ماه انجام شد، بیان داشت: این امامزادگان که در مسیر سد البرز قرار دارند با تلاش آب منطقه‌ای مازندران به مکان فعلی انتقال داده شد و بارگاه این مکان مقدس تقریباً در حال اتمام هستند.

وی افزود: تاکنون یک میلیارد و 700 میلیون ریال برای ساخت پروژه این امامزادگان هزینه شده است که از سوی مجریان سد البرز توسط آب منطقه‌ای استان مازندران پرداخت شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: این آستانه مبارکه با زیربنای بیش از 200 مترمربع با شبستان ساخته شده و دارای محوطه‌ای بیش از 2هزار مترمربع است و سرویس‌های بهداشتی آن توسط میراث فرهنگی استان ساخته شده است.

سهرابی با اشاره به ساخت‌وساز امامزادگان گفت: همه مردم و مسئولان باید در ساخت‌و‌ساز این اماکن متبرکه همت و مشارکت کنند زیرا این اماکن مربوط به همه مردم و جامعه است و این مکان‌ها محل مأمن و آرامش برای مردم هستند.

در این بازدید که رمضان طهماسبی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران و حجت‌الاسلام فتاح سوادکوهی رئیس اوقاف و امور خیریه قائمشهر حضور داشتند از روند اجرایی این پروژه بازدید شد و 10 درصد از این پروژه باقی مانده است که اردیبهشت ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول