اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد تبلیغات آستان امیرحیدر بهبهان خبر داد

برگزاری مراسم تحویل سال نو در صحن امامزاده‌حیدر(ع) بهبهان

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد تبلیغات آستان مقدس امامزاده‌حیدر(ع) بهبهان از برگزاری مراسم تحویل سال نو در صحن این امامزاده خبر داد.

برگزاری مراسم تحویل سال نو در صحن امامزاده‌حیدر(ع) بهبهان

هادی روحی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: طبق روال سال‌های گذشته، امسال نیز در روز تحویل سال نو، مراسم را در صحن مطهر امامزاده‌حیدر(ع) بهبهان برگزار می‌کنیم.

وی افزود: مراسم تحویل سال 1391 از ساعت هشت صبح روز یک فروردین‌ماه 91 در صحن مطهر امیرحیدر(ع) برگزار شده که آغازگر این مراسم نیز قرائت قرآن و دعای توسل است.

روحی‌پور تصریح کرد: مردم بهبهان به این‌گونه مراسم به واسطه ارادت خاصی که به ائمه اطهار(ع) دارند، علاقه زیادی داشته و به دلیل احترام خاصی که به این امامزادگان دارند، آغاز سال جدید را در کنار ضریح این بزرگواران را یک تبرک دانسته و آن را به فال نیک برای سال جدید خود می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: استقبال خوب و بی‌نظیر مردم در سال‌های گذشته از این مراسم، خود گواه همه چیز بوده و دلیل روشنی برای برگزاری مجدد اینگونه مراسمات است.

مسئول ستاد تبلیغات آستان امامزاده‌حیدر(ع) بهبهان در ادامه از تهیه بسته های فرهنگی برای زائران خبر داد و بیان کرد: علاوه بر حاضران در مراسم تحویل سال نو، عده زیادی از مردم شهرستان به دلیل عشق و علاقه‌ای که به امامزاده‌های بهبهان دارند، پس از تحویل سال و پیش از دید و بازدیدهای عیدانه، به زیارت این امامزادگان واجب‌التعظیم می‌آیند که بسته‌های فرهنگی آماده شده، میان آنها توزیع می‌شود.

روحی‌پور در پایان با بیان اینکه امام جمعه بهبهان نیز در این مراسم به‌عنوان سخنران حضور دارد، عنوان کرد: امیدواریم با عنایات امامزادگان عظیم‌الشأن بهبهان، مردم این شهرستان سال خوبی را پیش‌رو داشته و شاهد پیشرفت‌های بسیاری در همه زمینه‌های کشور باشیم.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول