اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر تصادفی مرگبار

محور اهواز ـ خرمشهر جان 5 نفر را گرفت

خبرگزاری فارس: بر اثر تصادفی خونین در محور اهواز ـ خرمشهر جان پنج نفر از هموطنانمان گرفته شد.

محور اهواز ـ خرمشهر جان 5 نفر را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان در این حادثه مرگبار که عصر روز یکشنبه اتفاق افتاد بر اثر تصادف سه خودرو در مسیر اهواز به خرمشهر پنج نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

برپایه این گزارش روز یکشنبه ساعت 14:36 دقیقه بعد از ظهر در کیلومتر 10 جاده اهواز به خرمشهر یک دستگاه کامیونت با یک سرنشین با یک دستگاه خودروی پراید با چهار سرنشین و همچنین یک دستگاه خودروی پژو با پنج سرنشین برخورد کرد.

در این حادثه چهار سرنشین خودروی پراید و یک سرنشین کامیونت مصدوم شدند و پنج سرنشین پژو شامل دو خانم، دو آقا و یک دختربچه‌ در همان لحظه جان خود را از دست دادند.

با توجه به اینکه خوزستان به علت شرایط آب و هوایی مناسب در این موقع از سال و همچنین حضور پرشمار راهیان نور در مناطق عملیاتی از ترافیک نسبتاً بالایی برخورد است رانندگان باید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مجاز باعث حفظ ایمنی خود و سرنشینان خودرویشان شوند.

گفتنی است میزان ترافیک ورودی به استان خوزستان در نوروز 1391 نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است و از تاریخ 25 اسفند ماه تا چهارم فروردین ماه جاری 15 نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده‌های استان جان خود را از دست داده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 نفر کاهش نشان می‌د‌هد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول