اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

پیام نوروزی رهبر انقلاب حجت را بر مسئولان تمام کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: پیام نوروزی مقام معظم رهبری در صیانت از تولید، کار و سرمایه ملی حجت را بر تمام مسئولان تمام کرده است.

پیام نوروزی رهبر انقلاب حجت را بر مسئولان تمام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان گرمی اظهار داشت: این پیام از دیدگاه‌ها و جنبه‌های مختلف قابل تامل و تبیین است چرا که ایران اسلامی ما با داشتن مزیت‌های فراوان اقتصادی و تولیدی می‌تواند در فرجه زمانی کوتاه به استقلال واقعی برسد.

وی بزرگ‌ترین سرمایه این کشور را نیروی انسانی متبحر و کارآزموده توصیف کرد و بیان داشت: در مولفه‌ها و شاخص‌های توسعه یافتگی توجه به نیروی کار مفید و ماهر خود شرط رسیدن به قله‌های موفقیت است.

رئیس شورای اداری گرمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ما با داشتن این ظرفیت عظیم می‌توانیم به ثروت‌های پیدا و پنهان خود نیز اتکا داشته باشیم تا مسیر رشد و تعالی به سرعت طی شود.

صحرایی با یادآوری اینکه پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب، راهنمای توسعه همه‌جانبه اقتصاد ملی است تصریح کرد: باید در برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای منطقه نیز این شعار لحاظ گردد.

وی افزود: مقام معظم رهبری براساس نیازسنجی و اشراف کامل بر امور مملکت، این نام پرمعنا را بر سال جدید نهاده‌اند و مسئولان باید در تحقق شعار سال بکوشند.

فرماندار شهرستان گرمی خودکفایی از صادرات نفتی و افزایش تولید ملی را از دغدغه‌ها و خواسته‌های اصیل رهبری دانست و گفت: اگر چه نیاز کشورهای مختلف به نفت ایران، آنها را از هم اکنون به زانو درآورده، اما خودکفایی ایران از صادرات نفتی در سایه افزایش تولید ملی افتخار دیگری برای میهن اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صحرایی حمایت از کار و سرمایه ایرانی را موجب استقلال اقتصادی، تحکیم خانواده، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و رفع بیکاری در جامعه برشمرد.

وی در پایان سخنان خود اذعان داشت: باید با مدنظر قرار دادن نام و شعار سال در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها، در راستای تحقق تولید ملی گام برداریم.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول