اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش سازمان کار و رفاه اجتماعی کرمان:

اعضا تعاونی‌های کرمان 73 هزار ساعت آموزش دیدند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره آموزش، پژوهش و ترویج اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان گفت: امسال بیش از 73 هزار و 500 نفر ساعت آموزش به اعضای تعاونی‌های استان کرمان ارائه شد.

اعضا تعاونی‌های کرمان 73 هزار ساعت آموزش دیدند

پیمان جهانشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی سال جاری بیش از 73 هزار و 500 نفر ساعت آموزش به اعضای تعاونی‌های استان کرمان ارائه شده است.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها در قالب 201 پودمان آموزشی مقررات تعاونی، مهارت مدیریت تعاونی، مهارت مالی‌، مهارت کاربرد رایانه‌، عمران و مسکن بوده است.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ تعاون در جامعه و تقویت شرکت‌های تعاونی موجود گفت‌: اداره آموزش، پژوهش و ترویج به منظور و آشنایی افراد علاقمند به تشکیل شرکت تعاونی و توانمندی اعضای تعاونی‌ها در سال جاری، 61 جلسه ترویجی را برای یک هزار و 500 نفر و 40 گردهمایی و همایش ترویجی را برای 3 هزار و 600 نفر در استان کرمان برگزار کرده است.

جهانشاهی افزود‌: این اداره به منظور تنویر افکار عمومی و همچنین معرفی توانمندی شرکت‌های تعاونی در سال 91 یک نمایشگاه توانمندی تعاونی‌های بانوان و همچنین دو نمایشگاه توانمندی تعاونی‌های صنایع دستی استان را نیز برپا کرد.

وی با بیان اینکه این اداره طی سال جاری هشت کارگاه ترویجی در دانشگاه‌ها و هنرستان‌های سطح استان برگزار کرده است، گفت‌: ‌اداره آموزش، پژوهش و ترویج به منظور آشنایی دانشجویان با فعالیت‌های بخش تعاون واحد توسعه تعاون و کارآفرینی دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان را راه‌اندازی کرد.

جهانشاهی با اشاره به اهمیت نقش پژوهش در پیشبرد امور ابراز داشت: این اداره در راستای توسعه بخش تعاون طی سال 90 از دو پایان‌نامه دانشجویی با موضوعات "بررسی موفقیت تعاونی‌های مسکن و عوامل اجتماعی مرتبط با آن در تعاونی‌های مسکن کارمندی شهر کرمان" و "بررسی رابطه میزان اجرای سیستم‌های اطلاعاتی با عملکرد کارکنان در اداره کل تعاون استان کرمان" حمایت کرد.

وی برگزاری مسابقه ترویجی کتابخوانی با موضوع "تعاون چیست" و تهیه و توزیع کتابچه‌های مزایای تعاونی در مساجد، بانک‌ها و ارگان‌های دولتی و دانشگاه‌ها را از دیگر اقدامات اداره آموزش‌، پژوهش و ترویج اداره کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی در سال 90 برشمرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول