اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان میانه:

تعاونی‌های بلاتکلیف منتظر مراجع قضایی باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان میانه گفت: تعاونی‌هایی که تا به امروز تکلیف خود را مشخص نکرده‌اند باید منتظر مراجع قضایی باشند.

تعاونی‌های بلاتکلیف منتظر مراجع قضایی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان میانه، تقی خلفاپور در جلسه بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر با بیان اینکه در بحث مسکن مهر جزو شهرستان‌های مشکل‌دار هستیم با ابراز گلایه از عملکرد تعاونی‌ها اظهار کرد: تعاونی‌هایی که تا به امروز تکلیف خود را مشخص نکرده‌اند باید منتظر تعیین تکلیف از سوی مراجع قضایی باشند.

خلف وعده و کندی روند تعاونی‌ها در ساخت مسکن مهر موجب فرو رفتن در باتلاق است

وی خلف وعده و کندی روند تعاونی‌ها در ساخت مسکن مهر را موجب فرو رفتن در باتلاق عنوان کرد و افزود: تعدادی با ضعف مدیریت و آشنا نبودن به کار مسکن سازی، نظام جمهوری اسلامی و تلاش‌های ریاست جمهوری را به زیر سؤال می‌برند.

وی با بیان اینکه از لحاظ حجم مسکن سازی در رده یک تا سه قرار داریم، تاکید کرد: نباید کیفیت را فدای کمیت کنیم.

خلفاپور با اشاره به زمان‌بندنی تحویل مسکن مهر تا شهریور 91 گفت: با این روند کندی که برخی از تعاونی‌ها در پیش گرفته‌اند تا شهریور سال 92 هم این کار به اتمام نخواهد رسید.

فرماندار شهرستان میانه از مسئولان ساخت و ساز مسکن مهر به علت موفقیت در کار برای تحویل به موقع و یا زودهنگام مسکن مهر تقدیر کرد و افزود: باید در این چند روز باقی مانده به آخر سال در مسکن مهر به نتیجه رسیده و چاره‌اندیشی کنیم چون در غیر اینصورت تعیین تکلیف در این خصوص را به مراجع قضایی محول خواهیم کرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول