اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سنگربان ملی‌پوش صبای قم:

سنگر صبا را برای رسیدن به لیگ قهرمانان حفظ می‌کنم

خبرگزاری فارس: سنگربان ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم گفت: از تمام توانم برای حراست از دروازه صبا در هفت بازی باقی مانده از لیگ یازدهم استفاده می‌کنم تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

سنگر صبا را برای رسیدن به لیگ قهرمانان حفظ می‌کنم

حامد لک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تمام تلاشم این است که بهترین بازی خود را برای کسب سه امتیاز تمام بازی‌های باقی مانده تا پایان یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به کار گیرم.

وی در ادامه به دیدار روز پنجشنبه صبای قم برابر شهرداری تبریز اشاره و تصریح کرد: شهرداری تبریز هم‌اکنون تیم هفدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و جدال سختی با دیگر قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر دارد، اما تیم ما مقابل این تیم فقط به دنبال کسب سه امتیاز است.

وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار مقابل شهرداری تبریز یادآور شد: بعد از تعطیلات نوروز از روز چهارم فروردین ماه با انگیزه زیاد در تمرینات ویژه این بازی حاضر شده‌ایم و در حال حاضر از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار داریم و می‌خواهیم بازی پرقدرتی را در مقابل شهرداری تبریز به نمایش بگذاریم.

ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه در تمرینات تاکتیک‌های ویژه این دیدار را مرور کرده‌ایم اضافه کرد: مقابل تیم فوتبال شهرداری تبریز بازی بسیار خوبی ارائه خواهیم کرد، به خصوص اینکه نقایص بازی قبل با ذوب آهن را رفع کرده و از میزبان خود حتما امتیاز خواهیم گرفت.

وی بیان کرد: شهرداری تبریز تیم خوبی است که از داشتن بازیکنان با تجربه زیادی برخوردار است، بنابراین در تبریز مقابل این تیم کار آسانی در پیش نخواهیم داشت ولی باید تمام ناکامی‌ها در سه بازی اخیر را فراموش کرده و بازی خوبی انجام دهیم.

لک افزود: دو شکست در سه دیدار اخیر مقابل فولاد اهواز و ذوب آهن اصفهان پایان کار صبا در تلاش برای کسب موفقیت در لیگ یازدهم نیست و یقینا بازیکنان ما در دیدار این هفته مقابل شهرداری تبریز بازی خوبی انجام خواهند داد تا سه امتیاز را در خانه حریف بگیریم.

وی تصریح کرد: تیم ما در این دیدار با قدرت و انگیزه بالاتری نسبت به بازی‌های قبل بازی خواهد کرد و بازی بسیار خوبی انجام می‌دهیم تا همچنان برای حفظ موقعیت خود در بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امید داشته باشیم.

بازیکن تیم ملی و تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: تیم ما با تلاش و کوشش کادر فنی و بازیکنان خود تا این هفته نتایج بسیار خوبی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کسب کرده است و قطعا عملکرد خوب تیم موجب بالا رفتن انتظارات از تیم شده است.

گفتنی است تیم صبای قم در حال حاضر در مکان پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد و همچنان از بخت‌های صعود به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول