اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده فرماندهی انتظامی مشهد:

پیشگیری از جرایم نوروز 91 در مشهد موثرتر از گذشته بود

خبرگزاری فارس: نماینده فرماندهی انتظامی مشهد مقدس در ستاد دائمی تسهیلات سفرهای خراسان‌رضوی گفت: پیشگیری از جرایم نوروزی در شهر مشهد، وضعیت امسال مطلوب‌تر از سال تاکنون بوده است.

پیشگیری از جرایم نوروز 91 در مشهد موثرتر از گذشته بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ دوم محمد جنتی‌فر  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همشهریان و مسافران در ارتباط پارک خودروهای شخصی خود فقط به قفل درب خودرو اکتفا نکنند بلکه از قفل پدال و فرمان استفاده کنند چرا که برخی قفل‌ها پس از مدتی دچار استهلاک شده و به راحتی می‌توان آن‌ باز کرد و در بازجویی‌های به عمل آمده سارقان اعتراف کردند که همیشه خودروهایی مد نظر داشته‌اند که از قفل نامناسب برخوردار بوده است.

نماینده فرماندهی انتظامی مشهد مقدس در ستاد دائمی تسهیلات سفرهای خراسان‌رضوی گفت: امنیت مردم در سال از وظایف ذاتی پلیس است که در ایام نوروز به صورت ویژه  و مضاعف‌تر دنبال می‌شود و پلیس در این ارتباط تمهیدات ویژه اندیشیده که در این راستا 100 درصد توان خودرویی و انسانی بکارگیری شده است.

وی با مقایسه وضعیت مشابه  امسال نسبت به سال گذشته، افزود: وضعیت فعلی ما نسبت به سال گذشته مطلوب‌تر شده که باید وضعیت صعودی را هر سال نسبت به سال گذشته شاهد باشیم، تا بتوانیم جرایم کمتری را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه  امیدواریم تا پایان تعطیلات شاهد هیچ‌گونه جرایمی نباشیم، ادامه داد: اقدامات نیروی انتظامی در ارتباط با استقبال از بهار و زائران نوروزی آموزش‌های پیشگیری از وقوع جرم، چاپ و توزیع بروشورهای تبلیغاتی، گفت‌وگوهای رسانه‌ای فرماندهان و استقرار مددکاران انتظامی در کمپ‌های زائر برای مشاوره و راهنمایی زائران بوده است.

جنتی‌فر به آماده‌باش بودن تمام نیروها به صورت ویژه  تا 15 فروردین‌ماه اشاره کرد و خاطر نشان کرد: سعی شده در ایام نوروز اکیپ‌های گشت‌زنی در مناطق جرم خیز حضور داشته باشند تا امنیت زائران را بیشتر تامین کنیم.

وی به آموزش شرکت‌های زیر پوشش نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: افرادی تحت عنوان نگهبان محله آموزش‌هایی را دیده‌اند که با پوشیدن لباس متحدالشکل به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

وی خدمت به زائران رضوی را افتخار دانست و اظهار کرد: همکاران ما باید تکریم ارباب‌رجوع، مسافران نوروزی و بویژه زائران امام رضا(ع)را در نظر داشته باشند و در برخوردها با سعه‌صدر از هر گونه برخورد ناشایست فیزیکی و لفظی جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: برای امنیت بیشتر زائران در اطراف حرم، فرماندهی ثامن 4 کلانتری بانوان، آستانه پرست، امام رضا(ع) و نواب را تحت پوشش دارد که علاوه بر آموزش‌های عمومی، آموزش‌های خاص در ارتباط با راهنمایی و خدمات‌رسانی به زائران و مجاورین را به نیروهای خود ارائه کرده است.

وی به تمهیدات پلیس در ارتباط با برقراری امنیت و آرامش در شب 4 شنبه آخر سال اشاره کرد و اظهار کرد: علاوه بر وظایف ذاتی پلیس در کلانتری ها و پاسگاه‌ها در خصوص ایجاد امنیت و پیشگیری از جرایم، در شب چهارشنبه آخر سال در 110 نقطه شهر که احساس تحریکات وجود داشت آماده‌باش اعلام شد.

نماینده فرماندهی انتظامی مشهد مقدس در ستاد دائمی تسهیلات سفرهای خراسان رضوی از مردم، شهروندان و زائران حرم رضوی خواست تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا مسائل خاص مراتب را با پلیس 110 در میان بگذارند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول