اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال صبای قم:

مقابل شهرداری زیبا و تاکتیکی بازی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: ‌هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: آمادگی بازیکنان ما نسبت به گذشته بیشتر شده است و حضور چهار تیم لیگ برتر در باشگاه‌های آسیا انگیزه بازیکنان را افزایش داده است.

مقابل شهرداری زیبا و تاکتیکی بازی می‌کنیم

رامین رضائیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بازی با تیم‌های تبریز در دو سه فصل اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای ما با نتایج خوبی همراه بوده و تماشاگران و علاقمندان به فوتبال در قم انتظار دیگری از ما در مقابل شهرداری تبریز دارند.

وی ادامه داد: ما در این فصل مقابل تیم‌های تبریز بازی‌های خوب انجام داده‌ایم و دیدار رفت با تراکتورسازی و شهرداری تبریز با پیروزی صبا همراه بود اما بی‌گمان همه دوستداران فوتبال از ما انتظار دارند تا با سه امتیاز دیدار با شهرداری تبریز بار دیگر مدعی کسب سهمیه آسیا شویم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم افزود: در دیدار با ذوب آهن اصفهان تا ثانیه‌های پایانی از حریف یک امتیاز گرفته بودیم اما با بداقبالی یک امتیاز را از دست دادیم و با بدشانسی بازی به نفع حریف شد و در ثانیه‌های پایانی نتیجه را واگذار کردیم.

وی یادآور شد: حضور بیست و هفت هفته‌ای ما در بین پنج تیم بالای جدول نشان می‌دهد که ما تیم خوب و قدرتمند بوده و امیدوارم در هفت هفته باقی مانده نیز بدون اشتباه بازی خوبی انجام داده و در گام نخست تیم شهرداری تبریز را با شکست مواجه کنیم.

وی عنوان داشت: بی‌تردید حمایت تماشاگران در سه دیدار خانگی می‌تواند انگیزه بازیکنان را چند برابر افزایش دهد و با تلاش زیاد و انگیزه بالایی که بازیکنان تیم صبای قم دارند بتوانیم آرزوی مردم و هوداران را برآورده کنیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: پیروزی در این دیدار برای تیم ما بسیار با اهمیت است، ما کاری به اینکه شهرداری تبریز در کجای جدول قرار دارد نخواهیم داشت و سعی می‌کنیم در تمام لحظات بازی، فوتبالی هماهنگ و سرعتی را به نمایش گذاشته و در خانه حریف سه امتیاز را کسب کنیم.

وی با اشاره به وضعیت تیم صبای قم عنوان داشت: بازی آسانی با تیم فوتبال شهرداری تبریز در پیش نداریم و با اینکه آنها تا پایان هفته بیست و هفتم یکی از تیم‌های قعرنشین جدول هستند اما جایگاه ما با شکست این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر بهبود خواهد یافت.

هافبک تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: بازیکنان ما خوب می‌دانند که باید باخت در دو بازی از سه هفته گذشته مقابل فولاد و ذوب آهن را کاملا فراموش کنند و با اقتدار و با هوش بسیار زیاد بازی کنیم تا بتوانیم در این دیدار مهم برابر تیم شهرداری تبریز به سه امتیاز مسابقه برسیم.

این دیدار از ساعت 16 روز پنجشنبه دهم فروردین ماه به قضاوت محمود رفیعی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول