اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان صبای قم:

آسیایی شدن بازیکنان صبا را با انگیزه‌تر کرده است

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: تلاش برای آسیایی شدن انگیزه بازیکنان صبای قم را در دیدارهای باقی مانده لیگ یازدهم افزایش داده است.

آسیایی شدن بازیکنان صبا را با انگیزه‌تر کرده است

مرتضی کاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی برای موفقیت تیم فوتبال صبای قم در کسب یکی از سکوهای بالای جدول رده‌بندی برای صعود به لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مهیا شده است و قطعا قدر آن را می‌دانیم.

وی با اشاره به آغاز مجدد تمرینات تیمش برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از انگیزه بالای این تیم برای رویارویی با تیم فوتبال شهرداری تبریز در دیداری معوقه از هفته بیست و هشتم این رقابت‌ها خبر داد.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم افزود: شکست مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از آن نتایجی بود که همه را به خود آورد، ما اکنون شرایط بسیار خوبی برای کسب سهمیه جام قهرمانان فوتبال آسیا داریم و می‌توانیم صبای قم را برای سومین بار آسیایی کنیم.

وی تصریح کرد: ما در دیدار با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بسیار خوب بودیم و بد باختیم اما حالا می‌خواهیم همه چیز را جبران کنیم، کادر فنی ما برای بازی‌های بعدی برنامه‌ریزی کرده و مطمئن هستیم نتایج نه چندان خوب گذشته را جبران می‌کنیم.

کاشی ادامه داد: با اطمینان می‌گویم که تیم فوتبال صبای قم سهمیه آسیا را کسب خواهد کرد و این را در طول بازی‌های باقی مانده تا پایان یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس ثابت می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما هفته دیگر با تیم فوتبال شهرداری در تبریز بازی داریم و کسب سه امتیاز از این دیدار تنها هدف ما است به همین خاطر فعلا همه تمرکزمان به سه امتیاز بازی با شهرداری است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

مدافع گلزن تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: بازیکنان هم قسم شده‌اند تا بتوانیم جایگاه خوبی در جدول به دست آوریم و می‌دانیم هواداران هم ما را در ورزشگاه یادگار امام در سه بازی باقی مانده خانگی لیگ یازدهم تنها نمی‌گذارند.

وی یادآور شد: اینکه شهرداری تبریز در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور چه وضعیتی دارد برای ما مهم نیست بلکه ما فقط و فقط به تیم خودمان و بردن بازی حساس روز پنجشنبه دهم فروردین ماه می‌اندیشیم.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز از بازی‌های معوقه هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 16 روز پنجشنبه دهم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول