اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک-1

بسیجیان گرمساری به مناطق جنگی اعزام شدند

خبرگزاری فارس: بسیجیان گرمساری در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی اعزام شدند.

بسیجیان گرمساری به مناطق جنگی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، مسئول کاروان راهیان نور سپاه ناحیه گرمسار گفت: بسیجیان گرمساری با استقبالی بی‏نظیر در راهیان نور حضور دارند.

مجید ناظریه با بیان اینکه کاروان‏های مردمی راهیان نور گرمسار در قالب سه کاروان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‏شوند، افزود: نخستین کاروان راهیان نور مردمی گرمسار از 26 اسفند ماه در مناطق عملیاتی خوزستان حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان به استعداد 100 نفر در قالب دو دستگاه اتوبوس و دو دستگاه خودروی سبک همراه به صورت خانوادگی به راهیان نور اعزام شده‏اند.

مسئول کاروان راهیان نور گرمسار گفت: مدت حضور بسیجیان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، پنج روز است و تلاش می‏کنیم که در روز پایانی اردو در حرم حضرت معصومه (س) حاضر باشیم.

ناظریه در پایان افزود: کاروان‏ دوم راهیان نور گرمسار در روز سوم فروردین اعزام شده است و کاروان سوم نیز هشتم فروردین به مناطق عملیاتی استان خوزستان اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول