اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل استان اردبیل خبر داد

جابه‌جایی 47 هزار مسافر در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: از ابتدای مسافرت‌های نوروزی بیش از 47 هزار و 230 مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در اردبیل جابه‌جا شدند.

جابه‌جایی 47 هزار مسافر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل عبدالحسین علی‌اکبری صبح امروز در جریان بازدید از پایانه مسافربری اردبیل گفت: همچنان کار جابجایی مسافران به صورت زمینی و از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در این استان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان تعطیلات بیش از 100 هزار نفر مسافر از طریق حمل و نقل عمومی جابجا شوند.

وی ادامه داد: در قالب طرح نوروزی 620 دستگاه اتوبوس و 200 دستگاه مینی‌بوس کار جابجایی و حمل و نقل عمومی را عهده‌دار هستند و در کنار آن 540 سواری با پلاک عمومی کار تردد و حمل و نقل مسافران بین‌شهری را بر عهده دارند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی استان اردبیل نیاز به نوسازی دارد، یادآور شد: عمر متوسط اتوبوس‌های بین‌شهری 11.5 سال و مینی‌بوس‌ها 23 سال است اما در کاهش عمر ناوگان حمل و نقل سواری به کمتر از 6 سال رسیده‌ایم.

علی‌اکبری در ادامه سخنان خود بیان کرد: با همکاری انجمن‌های صنفی مسافربری و پایانه‌های حمل و نقل بین شهری تلاش می‌شود سفرها با کمترین تاخیر و به موقع انجام شود تا اسباب نارضایتی مسافران و گردشگران فراهم نشود.

وی بحث نظارت بر ایمنی حمل و نقل را نیز یادآور شد و اضافه کرد: شرکت‌های حمل و نقل موظف هستند قبل از اعزام ناوگان کنترل‌های لازم را داشته باشند تا از تمام جهات فنی و بحث نظارت و ایمنی و مراقبت مشکلی به وجود نیاید.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سامانه پیام‌گیر 7743805 به صورت استانی و 3000143 به صورت ملی آماده دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات عموم مسافران و گردشگران است.

علی‌اکبری همچنین از تردد 17 هزار و 406 مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار از ابتدای اجرای طرح نوروزی خبر داد و افزود: در این مدت 134 دستگاه اتوبوس بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان از طریق مرز بیله‌سوار جابجا شده‌اند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول