اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

تولید ملی پادزهر عملی مقابل توطئه‌های استکبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: نامگذاری امسال به نام «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» یک پاد زهر عملی برای خنثی‌ کردن توطئه‌های استکبار است.

تولید ملی پادزهر عملی مقابل توطئه‌های استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت با اشاره به عواقب گناه اظهار کرد: عواقب شوم گناه تنها دنیا را تهدید نمی‌کند بلکه تمام عالم‌ها را در بر می‌گیرد.

وی افزود: یکی از بزرگترین گناهان ترک صله‌رحم است و امیدواریم مهم‌‌ترین کار مردم در سال جدید صله‌رحم باشد.

عسکری بیان همراه با عمل  را ارزشی خواند و گفت:  هر کس چیزی بگوید و خودش عمل نکند انگار که با محارم خود نکاح کرده است.

وی با تبریک فرا رسیدن سال جدید شمسی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جدید با توجه به اسلام، آموزه‌های دینی و عمل کردن به قرآن و عترت زمینه‌ساز یک تحول اساسی برای خود باشیم.

خطیب جمعه جیرفت با اشاره به تلاش‌های شهردار جیرفت گفت: از شهردار و شورای شهر جیرفت به دلیل تمام تلاش‌ها به ویژه اقدامات خوب آنها در گلزار شهدا برای آغاز سال جدید تقدیر می‌کنم.

عسکری با بیان اهمیت دعا همراه با تلاش، تصریح کرد: برای تحقق تحول در کنار دعا باید دست به عمل زد زیرا دعا به تنهایی کارساز نیست و کار و تلاش در کنار آن موجب تحول می‌شود.

امام جمعه جیرفت با اشاره به اهمیت وحدت تصریح کرد: باید اختلافات را کنار گذاشت و از تمام توان برای رسیدن به خواسته‌ها و حفظ داشته‌هایمان استفاده کنیم.

وی افزود: با عدم هماهنگی و وحدت نه تنها به خواسته‌هایمان نمی‌رسیم بلکه تمام داشته‌هایمان را هم از دست می‌دهیم.

عسکری با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد: نامگذاری این سال به نام «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» یک پادزهر عملی برای خنثی‌کردن توطئه‌های استکبار است.

وی افزود: دشمنان از بیرون بر روی ملت ما درب‌ها را بسته‌اند اما این مردم از درون درب‌های دیگری به روی خود باز کردند.

وی بیان کرد: کشور ما ذخایر مادی ،معنوی و انسانی زیادی دارد زیرا ایران کشوری ثروتمند روغنی است.

عسکری اذعان داشت: ما اگر به استعدادها و منابع خود توجه کنیم دنیا باید دستش را جلوی ما دراز کند.

وی افزود: باید منابع غنی خود را بشناسیم و از آنها به عنوان ابزار و سلاح بر علیه سلطه‌گران استفاده کنیم.

امام جمعه جیرفت با اشاره به تائید انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد توسط هیت اجرایی و شورای نگهبان تصریح کرد: پرونده انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با تائید هیت اجرایی و شورای نگهبان بسته شد و دیگر کسی نباید در این زمینه چون و چرایی داشته باشد.

عسکری با اشاره به تایید انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد گفت: همه باید در مقابل قانون تسلیم باشند.

وی افزود: از قبل معلوم بود از میان چهار کاندیداها یک نفر باید به مجلس برود و فصل‌الخطاب هم نظر شورای نگهبان بود که صحت نتیجه انتخابات را تأیید کرد.

امام جمعه جیرفت با تبریک به فرج‌‌الله عارفی منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم منتخب مردم از این مسئولیت به عنوان یک فرصت برای خدمت به نظام و محرومان استفاده کند و این مسئولیت‌ها امانت الهی هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در جنوب استان کرمان عنوان کرد: دراین منطقه اقدامات خوبی صورت گرفته است اما جنوب کرمان هنوز محروم است و فاصله زیادی با سایر مراکز دارد.

عسکری افزود: منتخب مردم هم باید از تمام توانایی‌های موجود طرفداران و حتی کسانی که طرفدار ایشان نبودند برای خدمت به مردم استفاده کند.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: درحال حاضر دوره رفاقت، برادری و همکاری است.

وی با اشاره به وجود نیروهای توانمند انسانی در شهرستان جیرفت اظهار داشت: جیرفت شهری است که نیروی انسانی کارآمدی دارد که در مرکز استان و سایر استان‌های کشور مشغول به مردم خدمت هستند.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول