اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان تأکید کرد

حمایت همه جانبه مسئولان از تولیدات داخلی

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمان گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مسئولان باید حمایت همه جانبه خود را از تولیدات داخلی به کار گیرند.

حمایت همه جانبه مسئولان از تولیدات داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند که تولید ملی کشورمان باید تقویت شود.

وی بیان داشت: حدالمقدور باید از تولیدات داخلی استفاده کنیم و اگر این مسئله مورد توجه جدی قرار گیرد، همه مشکلات رفع می‌شود.

جعفری افزود: همه مسئولان باید با برنامه‌ریزی و راهنمایی خود زمینه تحقق این مهم را فراهم و مردم نیز باید آنها را یاری کنند.

وی عنوان کرد: مسئولان باید نهایت حمایت خود را از تولیدات داخی به کار گیرند و مردم نیز از خرید اجناس خارجی اجتناب کنند.

جعفری تصریح کرد: اگر می‌خواهیم محتاج به بیگانگان نباشیم باید در این امر تلاش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران گفت: 12 فروردین ماه سال 58 به فرمان امام خمینی (ره) همه‌پرسی تغییر رژیم شاهنشاهی به نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور بالای 90 درصدی مردم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: با همه مردم، رهبری امام راحل و ارشادهای روحانیت، رژیم منحوس پهلوی ساقط و نظام جمهوری اسلامی ایران مستقر شد.

جعفری گفت: نباید فراموش کرد که آن دوران با چه مشکلاتی مواجه بودیم و در حال حاضر از تمام نعمت‌ها برخوردار هستیم و در کمال آسایش و استقلال زندگی می‌کنیم.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به 9 فروردین سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و بهورز اظهار کرد: این بانوی بزرگ در واقعه کربلا و روز عاشورا نقش مهمی را ایفا کرد.

وی با اشاره به حوادث روز عاشورا، شهادت امام حسین (ع) و بستگان ایشان و عهده‌داری سرپرستی کودکان و زنان با حضرت زینب (س) گفت: این بانوی بزرگ از کربلا تا کوفه و شام در مجالس ابن‌زیاد و یزید آنچنان سخن گفتند که همه بزرگان به عظمت و فضائل ایشان سخن گفتند.

جعفری با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) در مورد پرستاران عنوان کرد: اگر پرستاران و بهورزان به وظیفه خود عمل کنند، عمل آنها یک عبادت و در حد عبادت‌های تراز اول است.

وی نقش پرستاران را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: پرستاران بیماران را به لحاظ روحی تقویت می‌کنند که این امر از تجویز دارو نیز مهم‌تر است.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول