اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای کشور:

مشهد بیشترین حجم مسافران نوروزی را تاکنون داشته است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد تسهیلات سفرهای کشور گفت: از 28 اسفندماه سال 90 تاکنون شهرهای مشهد، هرمزگانU بوشهر، شیراز و اصفهان بیشترین حجم مسافران را پذیرا بوده‌اند.

مشهد بیشترین حجم مسافران نوروزی را تاکنون داشته است

منوچهر جهانیان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به وضعیت سفرهای کشور اظهار داشت: سفرهای نوروزی امسال نسبت به سال گذشته تاکنون با رشد 27.9 درصدی مواجه بوده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: این رشد ناشی از تعامل بسیار خوب ستاد مرکزی سفرهای کشور، با ارگان‌های دولتی و غیردولتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که مقوله سفر و فراهم کردن و ارائه تسهیلات مرتبط با آن، امری فراسازمانی است و در همین راستا باید تمام ارگان‌ها اعم از دولتی و غیردولتی در کنار این سازمان قرار گیرند.

جهانیان در ادامه با اشاره به بخش نظارتی ستاد مرکزی سفرهای کشور افزود: برای ایام نوروزی 1391، از ابتدای بهمن‌ماه 90 برنامه‌های نظارتی خود را آغاز کرده‌ایم و از اسفندماه 90 نیز، نظارت‌ها وارد مرحله جدیدی شده که در نتیجه این نظارت‌ها تاکنون 42 دفتر خدمات مسافرتی تعلیق شده و 286 مرکز اقامتی نیز تذکر داده شده است.

رئیس ستاد تسهیلات سفر کشور در پایان با اشاره به حجم ورودی بالای زائران به پایتخت معنوی ایران و عملکرد بسیار خوب ستاد تسهیلات سفرهای خراسان‌رضوی گفت: از 28 اسفندماه سال 90 تاکنون شهرهای مشهد، هرمزگان، بوشهر، شیراز و اصفهان بیشترین حجم مسافران را پذیرا بوده‌اند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول