اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خراسان جنوبی نگین کویر ایران

80 کلاس درس آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

خبرگزاری فارس: شهرستان بشرویه با 80 کلاس درس در مدارس برای اسکان مسافران نوروزی تا نیمه فروردین آماده است.

80  کلاس درس آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نمایندگان ویژه استاندار خراسان جنوبی صبح امروز  از مراکز ارائه‌کننده خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی شهرستان بشرویه بازدید کردند.

بازدید از چادرهای راهنمای گردشگران هلال احمر، پست‌های امداد جاده‌ای اورژانس، مراکز اسکان و بازارچه‌های نوروزی عرضه صنایع دستی و سوغات محلی شهر بشرویه و ارسک از برنامه‌های این تیم بود.

نماینده استاندار در این بازدید بر لزوم توجه هر چه بیشتر به امر ارائه خدمات بیشتر و سریع‌تر برای مسافران و گردشگران تأکید کرد و خواستار عرضه متمرکز و وسیع سوغات محلی استان در شهرستان بشرویه شد.

علی فاضلی افزود: این شهرستان دروازه ورودی استان از سمت استان‌های مرکز و جنوب غرب کشور است و هر ساله تعداد بسیار زیادی از زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) از طریق این شهرستان به خراسان جنوبی وارد می‌شوند.

بخشدار بخش مرکزی بشرویه نیز ضمن اشاره به حجم بالای عبور گردشگران در ایام نوروز از این شهرستان، توجه هر چه بیشتر به بهسازی جاده‌های مواصلاتی بشرویه را خواستار شد.

رضا سلطان‌زاده گفت: علی‌رغم عبور بالغ بر یک میلیون مسافر در ایام نوروز از بشرویه هنوز زیرساخت‌های جاده‌ای از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و این امر مستلزم توجه هر چه بیشتر مسئولان امر و تأمین اعتبارات ملی برای احداث جاده‌های دو بانده و بهسازی جاده‌های موجود است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی بشرویه نیز از آمادگی 80 کلاس درس در مدارس برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و افزود: 12 مدرسه برای اسکان پیش‌بینی و آماده شده که از روزهای گذشته آماده پذیرایی از مسافران در ایام تعطیلات شده‌اند.

هاشم اتفاقی از دیگر برنامه‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به ایجاد دو ایستگاه معرفت برای پاسخگویی به سئوالات شرعی، اقامه نماز جماعت، استقرار چادر راهنمایی هلال احمر به مسافران نوروزی، کشیک تمام وقت مراکز بهداشتی و داروخانه‌ها، تور گردشگری یک ساعته در بافت تاریخی بشرویه و معرفی بناهای تاریخی شاخص شهرستان با نصب تابلو اشاره کرد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول