اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

واحد زیارت و گردشگری مشهد عملیاتی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت واحد زیارت و گردشگری مشهد با معرفی معاون زیارت استاندار خراسان‌رضوی عملیاتی می‌شود.

واحد زیارت و گردشگری مشهد عملیاتی می‌شود

سیدامیرحسین قاضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با شکل‌گیری و عملیاتی شدن مدیریت واحد گردشگری در مشهد اظهار کرد: آنچه که مسلم است توسعه گردشگری و فراهم کردن شرایط و زیرساخت‌های این حوزه مستلزم مدیریتی یکپارچه از سوی یک نهاد است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بخش گردشگری‌ها نهادهای بسیاری برای ارائه تسهیلات سفر برای مسافران اقدام می‌کنند که در این راستا مجلس طرح زیارت را برای یکپارچه شدن این اقدامات به تصویب رساند.

قاضی‌زاده گفت: با توجه به گستردگی اقدامات شکل گرفته در حوزه گردشگری، باید به سمت اجرایی شدن مصوبه زیارت گام برداشت که این امر مستلزم معرفی معاونت زیارت از سوی استاندار خراسان‌رضوی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با زیرساخت‌های گردشگری مشهد گفت: مشهد به دلیل وجود بارگاه منور رضوی نخستین مقصد مسافران زیارت بارگاه این امام همام است که در این راستا نیز باید به گونه‌ای عمل کرد که بعد معنوی این زیارت برای مسافران به صورت کامل فراهم شود.

قاضی‌زاده اقامت ارزان و مناسب برای مسافران و زائران مشهدی و نیز فراهم کردن بسترهای لازم در حوزه آموزشی قبل را سفر را از جمله موارد مهم در توسعه گردشگری عنوان کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول