اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز

80 امدادگر در پایگاه امداد و نجات هلا‌ احمر اردکان فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هلال‌احمر اردکان از فعالیت 80 امدادگر و پزشک در 3 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر اردکان در ایام نوروز خبر داد.

80 امدادگر در پایگاه امداد و نجات هلا‌ احمر اردکان فعالیت می‌کنند

جواد کمال‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان با اشاره به آغاز طرح ویژه نوروز از روز 25 اسفندماه اظهار داشت: امدادگران شهرستان اردکان در قالب این طرح تا تاریخ 25 فروردین‌ماه در حالت آماده‌باش قرار گرفته و به مسافران و آسیب‌دیدگان حوادث جاده‌ای ایام تعطیلات عید نوروز امدادرسانی خواهند داشت.

سرپرست هلال‌احمر شهرستان اردکان ادامه داد: بیش از 70 نفر از امدادگران و جوانان هلال‌احمر این شهرستان در اجرای این طرح مشارکت دارند.

وی با اشاره به فعالیت سه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در ایام نوروز خاطرنشان کرد: دو پایگاه ثابت شهدای امدادگر و خرانق و یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای موقت در محور چوپانان در طول این یک ماه به صورت شبانه‌روزی فعال و آماده امدادرسانی به مسافران نوروزی هستند.

کمال‌آبادی از استقرار یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای موقت در محور اردکان چوپانان خبر داد و گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن این محور، یک پایگاه موقت برای استقرار در این جاده پیش‌بینی شده تا حوادث جاده‌ای هر سه محور اصلی شهرستان اردکان پوشش داده شود.

وی با اشاره به فعالیت جوانان هلال‌احمر در پایگاه‌های نوروزی مستقر در مبادی ورودی شهر اردکان اظهار داشت: جوانان هلال‌احمر شهرستان با حضور در این دو پایگاه که در نبش میدان چادرملو و شفق مستقر می‌شود به راهنمایی و معرفی جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهرستان اردکان به مسافران و گردشگران نوروزی می‌پردازند.

کمال‌آبادی هم‌چنین با اشاره به فعالیت افتخاری 10 پزشک داوطلب هلال‌احمر شهرستان اردکان در ایام نوروز عنوان کرد: این پزشکان در قالب طرح داوطلب‌یار و طبق زمان‌بندی انجام شده در پایگاه‌های هلال‌احمر مستقر می‌شوند و به حادثه‌دیدگان و بیماران امدادرسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول