اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازی برگشت پلی‌آف مقابل آذرباتری ارومیه صورت می‌گیرد

تلاش صبای نوین قم برای بقا در لیگ آزادگان

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری حساس برابر آذرباتری ارومیه برای بقا در رقابت‌های لیگ آزادگان تلاش می‌کند.

تلاش صبای نوین قم برای بقا در لیگ آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دور برگشت از مرحله پلی‌آف مسابقات این فصل فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، عصر فردا با برگزاری چند‌ مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری می‌شود و طی آن در یکی از بازی‌های مهم تیم صبای نوین قم در خارج از خانه میهمان آذرباتری ارومیه است.

صبای نوین قم در حالی که هفته گذشته در دیداری داخل خانه مقابل آذرباتری ارومیه به پیروزی رسید تا امیدهایش برای بقا در مسابقات لیگ دسته سوم جام آزادگان احیاء شود، این بار در خانه حریف برابر آذرباتری ارومیه قرار می‌گیرد تا با برتری برابر رقیب خود در لیگ فصل آینده بماند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و آذرباتری ارومیه از دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف رقابت‌های لیگ آزادگان در زمین اختصاصی تیم آذرباتری ارومیه برگزار خواهد شد که در پایان مجموع دیدارهای رفت و برگشت، تیم برتر مشخص خواهد شد.

تساوی در این دیدار می‌تواند برای تیم فوتبال صبای نوین قم نتیجه خوبی باشد چرا که در دیدار رفت دو تیم در مجموعه ورزشی تختی قم، صبای نوین توانست با نتیجه دو بر یک میهمان خود را شکست دهد و با روحیه‌ای مطلوب در دیدار برگشت مقابل آذرباتری ارومیه قرار بگیرد.

صبای نوین قم در حالی که تا پیش از این دیدار عملکرد خوبی در رقابت‌های لیگ دسته سوم جام آزادگان داشت، با کسب برتری مقابل تیم آذرباتری ارومیه می‌تواند قم را در لیگ آزادگان فصل آینده فوتبال کشور دارای دو نماینده کند.

نماینده فوتبال قم در دیدار رفت با گل‌های علی مولایی و حمید پاکیزه توانست تیم آذرباتری ارومیه را با نتیجه دو بر یک شکست دهد، ضمن اینکه نباید از غیبت هفت مهره اصلی این تیم در دیدار رفت و البته درخشش حمید نظیفی سنگربان این تیم نیز به سادگی گذشت که در دقیقه 90 ضربه پنالتی بازیکن حریف را مهار کرد و مانع تساوی دیدار رفت شد.

امسال در مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور بیش از 50 تیم در گروه‌های شش‌گانه بازی‌های مرحله مقدماتی را برگزار کردند که در پایان از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود کردند تا در نهایت تیم‌های صعودکننده به لیگ دسته دوم مشخص شوند.

انتهای پیام/‌ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول