اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کنترل و نظارت بر تولید آرد صورت می‌گیرد

استقرار بازرس در کارخانه‌های آرد قم

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: بازرس مقیم در کارخانه‌های تولید آرد استان حضور یافته و از مراحل نخست تولید تا پایان کار بر نحوه فعالیت آنان نظارت خواهند کرد.

استقرار بازرس در کارخانه‌های آرد قم

احمدرضا سمیعی‌نصب امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 91 از ابتدای اسفند ماه سال جاری اظهار داشت: از تاریخ اول تا 19 اسفند ماه، 14 هزار و 96 مورد بازرسی انجام و هزار  و 184 پرونده برای واحدهای متخلف تشکیل شده است.

وی ادامه داد: عمده تخلفات شامل گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی، کم فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده یک میلیارد و 891 میلیون و 872 هزار ریال بوده است.

سمیعی‌نصب در ادامه خاطرنشان کرد: در بحث نظارت بر گندم، آرد و نان نیز سه هزار و 418 مورد بازرسی انجام شده است ‌که طی این بازرسی‌ها 151 مورد پرونده متخلف تشکیل شده است.

به گفته وی، عناوین تخلف‌ پرونده‌های تشکیل شده گرا‌ن‌فروشی، کیفیت نامطلوب نان، کم فروشی، عدم رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم نصب نرخ‌نامه در بخش گندم و نان است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم یادآور شد: ارزش ریالی این بخش 20 میلیون و 696 ریال بوده است.

سمیعی‌نصب تصریح کرد: در مورد نظارت بر گندم و نان به منظور ایجاد کنترل دقیق، بازرس مقیم در کارخانه‌های تولید آرد حضور یافته و از مراحل نخست تولید تا تحویل آن به واحدهای صنفی و صنعتی نظارت خواهند داشت.

*برگزاری سه نمایشگاه بهاره در شش مقطع زمانی

وی گفت: امسال در سه نقطه قم شامل محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم، مجتمع امام خمینی(ره) جنب گلزار و در محل پردیسان به منظور تسهیل دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز نمایشگاه‌هایی برگزار شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم یادآور شد: این نمایشگاه‌ها در شش مقطع زمانی به منظور آسایش بیشتر مردم تشکیل شده است تا آنها بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول