اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله خراسان‌جنوبی:

خروج آرد از خراسان‌جنوبی ممنوع است

خبرگزاری فارس:‌ مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان‌جنوبی گفت: خروج آرد از استان تا زمان برداشت گندم سال آینده ممنوع است و این کار تنها با مجوز و در شرایط خاص امکان‌پذیر می‌شود.

خروج آرد از خراسان‌جنوبی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا محمدی در جمع مسئولان اقتصادی خراسان‌جنوبی به عملکرد شرکت غله در راستای ذخیره‌سازی گندم در استان اشاره کرد و اظهار داشت: خراسان‌جنوبی در حال حاضر از این نظر وضعیت مناسبی دارد.

وی افزود:‌ با توجه به ذخیره‌سازی‌هایی که انجام شده تا زمان برداشت گندم سال آینده مشکلی در این بخش نداریم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان‌جنوبی در مورد کیفیت نان در استان نیز گفت: در طول سال و به صورت متداول گشت‌های مشترکی با بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود تا آخرین وضعیت کیفیت نان کاملاً رصد شود.

محمدی تصریح کرد:‌ گندمی که امسال تحویل گرفتیم 12 هزار تن بود که این میزان مصرف یک ماه و 20 روز استان است و مابقی نیاز گندم استان از سایر مناطق کشور تأمین شده است.

وی افزود:‌ هم‌چنین بازدیدهای هفتگی از کارخانجات آرد استان صورت می‌گیرد تا کیفیت آرد تولید شده در استان ارزیابی شود و در صورت تولید آرد نامرغوب با این مجموعه‌ها برخورد می‌شود.

*28 هزار نفر ساعت آموزش نانوایان خراسان‌جنوبی

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان‌جنوبی آموزش نانوایان را یکی از عوامل مهم در افزایش کیفیت نان دانست و گفت: ‌در این راستا پس از هدفمندی یارانه‌ها قراردادی بین این مجموعه با سازمان فنی و حرفه‌ای استان منعقد شده تا کار آموزش نانوایان انجام شود.

محمدی ادامه داد: سال گذشته 3 هزار و 216 نفر ساعت آموزش نانوایان در استان انجام شده است و در کل تاکنون 28 هزار نفر ساعت آموزش به نانوایان انجام شده و با استقبال این افراد نیز مواجه شده است.

وی اظهار داشت: هم‌چنین تسهیلات ارزان قیمت نیز در اختیار نانوایان گذاشته شده که در این راستا سال گذشته 101 میلیارد ریال تسهیلات به این قشر پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان‌جنوبی افزود: به میزانی که به کارخانجات آرد استان گندم تحویل می‌شود باید سبوس به سازمان کشاورزی تحویل دهند که در بهمن‌ماه 12 تن تولید سبوس سه کارخانه آرد استان بوده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول