اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون والیبال:

مرحله پایانی لیگ برتر 91 به صورت متمرکز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون والیبال کشورمان گفت: مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر فصل 91 به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

مرحله پایانی لیگ برتر 91 به صورت متمرکز برگزار می‌شود

محمدرضا داورزنی که به کاشان سفر کرده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان در مورد تیم والیبال ایران اظهار داشت: چندین مصدومیت جزیی در تیم وجود داشته که جای نگرانی نیست و تنها آرش کمالوند است که به مسابقات انتخابی رقابت‌های المپیک نمی‌رسد. 

وی با اشاره به حضور 30 بازیکن در اردوی تیم‌های ملی الف و ب تصریح کرد: بازیکنان زیر نظر خولیو ولاسکو و دستیارش سی چلو به تمرین می‌پردازند که تمرینات هر دو تیم توسط ولاسکو سرمربی تیم ملی برنامه‌ریزی شده است.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در خصوص تعطیلات اردوی تیم‌ ملی نیز بیان کرد: بازیکنان تا روز شنبه آینده در کنار خانواده‌ها بوده و تمرینات از آن روز به صورت مجدد پیگیری می‌شود.

داورزنی افزود: چندین بازیکن با توجه به فشردگی مسابقات لیگ با نظر ولاسکو دیرتر به تمرینات اضافه می‌شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: انتظار داریم با برگزاری یک اردو در بلغارستان و بررسی نقاط ضعف و قوت‌مان به یک آمادگی کامل جهت حضور در مسابقات مقدماتی المپیک دست پیدا کنیم.

وی در ادامه درباره حضور تیم باریج اسانس کاشان در لیگ برتر والیبال گفت: باریج اسانس موجب تحول و پویایی والیبال منطقه به ویژه کاشان شد در حدی که تا پنج سال گذشته خبری از والیبال کاشان نبود اما با حمایت‌های مهندس حجازی و فعالیت‌شان در والیبال، والیبال کاشان دارای هویت شد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به نظر فدراسیون و همچنین مهندس حجازی و تأکید بر استفاده از بازیکنان بومی در تیم به طور قطع در چند سال آینده کاشان نیازمند ورزشگاه 6 هزار نفری است.

وی درباره برگزاری لیگ برتر امسال نیز گفت: برنامه مسابقات امسال منظم‌تر از هر سال بود و با توجه به فشردگی مسابقات و مدت زمان کم فصل مسابقات فینال با عنایت به سه دیدار شدن در شب عید به پایان رسید.

داورزنی از ایجاد تغییراتی در لیگ برتر والیبال در فصل 91 خبر داد و تصریح کرد: مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر فصل 91 به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال نیز قصد اجرای این طرح داشتیم اما به دلیل تصمیم‌گیری شورای لیگ از از انجام آن منصرف شدیم و امید است با متمرکز برگزار شدن مرحله پایانی مسابقات دیگر شاهد مشکلاتی نظیر رفت‌وآمد تیم‌ها و حواشی سالن‌ها نباشیم.

داورزنی خاطرنشان کرد: اگر مرحله پلی‌آف و یا پایانی به صورت متمرکز برگزار شود شاهد مسابقات زیباتر و جذاب‌تری هستیم و حساسیت‌های منطقه‌ای در روند مسابقات تأثیر منفی نگذاشته و با توجه به شرایط تهران و وجود سالن 12 هزار نفری شاهد حضور تماشاچیان فراوانی در مرحله پایانی می‌باشیم که تنها به دنبال تماشای یک بازی زیبا هستند که این امر بر جذابیت‌ رقابت‌ها نیز می‌افزاید.

‌در مورد توزیع جوایز لیگ برتر امسال نیز یادآور شد: مراسم اهدای کاپ و هدایا پس از تعطیلات عید برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان با بیان اینکه تیمی را قصد نداریم به لیگ برتر اضافه کنیم اضافه کرد: در فصل 92، چهار تیم از لیگ برتر حذف می‌شوند.

داورزنی در ادامه مردم کاشان را مردم متمدن و فرهنگ‌دوست نامید و تماشاچیان کاشانی را از تماشاچیان خوب و با فرهنگ کشور قلمداد کرد.

وی به بروز برخی اتفاقات در میان تماشاچیان در لیگ برتر والیبال نیز اشاره و خاطرنشان کرد: به دلیل روحیه پیروزی‌طلبی ایرانیان حتی در مسابقات ملی نیز شاهد حس برتری‌جویی هواداران مقابل حریفان هستیم که امید است با ریشه‌یابی این مشکلات دیگر شاهد بروز رخداد‌های حاشیه‌ای در بین تماشاچیان که مربوط به داخل زمین است نباشیم.

داورزنی در مورد حضور امیر غفور و ناصر رحیمی دو بازیکن باریج اسانس کاشان در اردوی تیم ملی والیبال گفت: به طور یقین غفور از بازیکنان مؤثر والیبال ایران است که شایستگی‌های خود را به اثبات رسانده است و ناصر رحیمی نیز در تمرینات حضور داشته و مربیان بر نحوه عملکرد او نظارت دارند.

انتهای پیام/خ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول