اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبالیست تیم گیتی‌پسند اصفهان:

کیفیت لیگ برتر والیبال کشورمان افت شدیدی داشته است

خبرگزاری فارس: والیبالیست تیم گیتی‌پسند اصفهان گفت: با توجه به فشردگی بازی‌ها و خستگی بازیکنان کیفیت لیگ برتر والیبال کشورمان نسبت به سال‌های گذشته افت شدیدی داشته است.

کیفیت لیگ برتر والیبال کشورمان افت شدیدی داشته است

علی سجادی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: کیفیت لیگ برتر والیبال کشورمان نسبت به سال‌های گذشته افت شدیدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه این عدم کیفیت مطلوب به عوامل متعددی برمی‌گردد، افزود: دو بازی در یک هفته برای بازیکنانی که به چنین روندی عادت نداشتند بسیار سخت بوده و بیشتر بازی‌ها حساسیت مرحله پلی‌آف را برای تیم‌ها داشت.

سجادی که دو فصل گذشته را با کاله مازندران قرارداد داشت، با اشاره به اینکه فشردگی بازی‌ها خستگی را در بازیکنان زیاد کرده است، اظهار داشت: ملی‌پوشان کشورمان از لحاظ بدنی خسته هستند و این روند به والیبال ملی‌مان ضربه می‌زند زیرا در تیم گیتی‌پسند که بازی می‌کردم حدود چهار بازیکن موثر این تیم به خاطر فشردگی بازی‌ها با مصدومیت جدی روبرو شدند.

وی در مورد بازی‌های مرحله پلی‌آف خاطرنشان کرد: سال قبل در مرحله پلی‌آف همه بازیکنان سرحال و با نشاط وارد میدان می‌شدند ولی امسال در قدرت بدنی بازیکنان کمبودهایی احساس می‌شود و این مسئله نشان از افت کیفیت لیگ برتر دارد.

والیبالیست تیم گیتی‌پسند اصفهان با تاکید اینکه تیم ملی کشورمان بازی‌های سختی را در مرحله گزینشی المپیک پیش‌رو دارد، یادآور شد: ما در مسابقات آسیایی و جهانی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و حضور در بازی‌های المپیک دور از انتظار نبوده بلکه به همت و تلاش بیشتری نیاز دارد.

سجادی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد بازگشتش به ترکیب کاله مازندران عنوان کرد: هنوز پیشنهادی از سوی کاله مازندران نداشتم البته بازگشتم به این تیم به شرایط دو طرف بر می‌گردد و باید با اعلام پیشنهاد بیشتر در این زمینه فکر کنم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول