اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران:

کاله جوان مازندران از راهیابی به لیگ برتر والیبال بازماند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران گفت: کاله جوان مازندران از راهیابی به لیگ برتر والیبال بازماند.

کاله جوان مازندران از راهیابی به لیگ برتر والیبال بازماند

نعمت قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل بیان داشت: در سومین گام مرحله پلی‌آف و دیدار نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور، تیم کاله جوان مازندران در خانه با شکست مقابل بازرگانی جواهری گنبد از راهیابی به لیگ برتر و بازی فینال جا ماند.

قربانی افزود: شب گذشته دو تیم مدعی و قدرتمند کاله جوان مازندران و بازرگانی جواهری گنبد برای لیگ برتری شدن و صعود به مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور آخرین زورآزمایی را مقابل یکدیگر انجام دادند در پایان کفه ترازوی نبرد این دو تیم شمالی به سود گلستانی‌ها سنگینی کرد.

وی تصریح کرد: این دیدار که به میزبانی کاله جوان مازندران در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل برگزار شد با شور و هیجان خاصی دنبال می‌شد، ولی این تیم با شکست سه بر یک مقابل بازرگانی جواهری گنبد از راهیابی به لیگ برتر و بازی فینال جا ماند و راهی دیدار رده‌بندی شد.

قربانی گفت: بازرگانی جواهری در این دیدار توانست سه گیم اول، دوم و چهارم را با ریزپوئن‌های (25 بر 18)، (25 بر 21) و (25 بر 23) از آن خود کند، ولی شاگردان حسین کاظمی و ابوالقاسم نائیجی که از امیدهای قهرمانی در لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر بودند توانستند در گیم سوم با امتیاز (25 بر21) طعم شیرین پیروزی را بچشند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران خاطرنشان کرد: در دیدار نخست این مرحله کاله جوان در آمل کار را به سود خود به پایان رسانده و توانست سه بر صفر پیروز این دیدار باشد، ولی در بازی برگشت گنبدی‌ها نخواستند نماینده‌ای دیگر از مازندران وارد لیگ برتر شود و در پایان یک دیدار خانگی نتیجه را سه بر صفر به سود خود رقم زدند تا کار به بازی سوم کشیده شود.

وی تصریح کرد: در بازی سوم با توجه به قهرمانی کاله جوان در گروه نخست لیگ دسته یک والیبال برای دومین بار میزبان این مرحله شد تا بازیکنان جوان و باانگیزه طاهر قره‌داش‌لی سرمربی بازرگانی جواهری با عملکرد بی‌نظیر و درخشش فوق‌العاده‌ای خود راهی دیدار نهایی شوند.

قربانی اضافه کرد: کاله جوان مازندران و بازرگانی جواهری گنبد از تیم‌های مدعی هستند که به ترتیب در مرحله گروهی در گروه نخست به جایگاه اول و دوم دست یافته‌‌اند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران در پایان اذعان داشت: چهار تیم کاله جوان، بازرگانی جواهری گنبد، گل‌گهرسیرجان و شرکت شهرک‌های خراسان‌شمالی به مرحله نیمه نهایی پلی‌آف لیگ دسته یک صعود کردند که در پایان دو تیم بازرگانی جواهری و گل‌گهرسیرجان به دیدار فینال و دور نهایی صعود کردند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول