اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن ملی پوش والیبال:

با هیچ تیمی برای فصل آینده لیگ برتر والیبال صحبت نکردم

خبرگزاری فارس: بازیکن ملی پوش والیبال که هم اکنون در کمند مصدومیت به سر می‌برد، گفت: با هیچ تیمی برای فصل آینده لیگ برتر والیبال صحبت نکردم.

با هیچ تیمی برای فصل آینده لیگ برتر والیبال صحبت نکردم

محمد محمدکاظم در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: فصل گذشته فصلی سنگین برای باشگاه‌های لیگ برتری و والیبالیست‌ها بود، زیرا بازی‌های فشرده باشگاهی و دیدارهای ملی زیادی را پشت سر گذاشتیم.

وی در مورد مصدومیت‌اش که چند ماهی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، افزود: آغاز مصدومیت‌ام به تابستان سال گذشته و اردوی تیم ملی بازمی‌گردد که با وجود مصدومیت جزیی در چند تورنمنت، از فروردین ماه امسال دیگر نتوانستم بازی کنم و در اردیبهشت ماه دوره فیزیوتراپی را در کشور قطر سپری کردم که این دوره درمان نیز بر روی کتف‌ام جواب نداد.

محمدکاظم تصریح کرد: مجبور شدم مرداد ماه امسال در قطر زیر نظر دکتر فرانسوی کتف‌ام را به تیغ جراحی بسپارم و هم اکنون حدود هفت ماه از این قضیه می‌گذرد البته اگر خدا بخواهد فکر می‌کنم تابستان 1391 به بازی‌های لیگ برتر والیبال برگردم.

وی یادآور شد: هم اکنون همراه پیکان تمرینات آماده سازی داشته و در این تیم به عنوان همراه هستم و قرارداد خاصی ندارم.

این والیبالیست نامی کشورمان با اعلام اینکه برای سال بعد هنوز مشخص نیست که با چه تیمی قرارداد ببندم، گفت: باید منتظر بمانم تا مصدومیت‌ام برطرف شود و در مورد پیشنهادات آن موقع تصمیم می‌گیرم.

محمدکاظم با تاکید اینکه در برهه حساسی از لیگ برتر قرار داریم، تصریح کرد: هفته‌ای دو بازی برای بازیکنان ما سخت است و پیامد آن مصدومیت بازیکنان تیم‌های مختلف لیگ برتری است.

وی اضافه کرد: یکی از این بازیکنان موثر آرش کمالوند است که به خاطر مصدومیت از ناحیه زانو فکر نمی‌کنم سال آینده نیز به تیم ملی بازگردد.

محمدکاظم یادآور شد: البته فدراسیون ناچار بود بازی‌ها را با فشردگی برگزار کند، زیرا در خرداد ماه 91 انتخابی المپیک 2012 را داریم و باید هرچه زودتر  بازی‌های لیگ برتر پایان یابد تا تیم ملی اردوهای خود را تشکیل دهد.

وی در پایان اذعان داشت: وضعیت فینالیست‌های لیگ برتر را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، ولی فکر می‌کنم سایپا یک پای فینال است و نبرد بین کاله و پیکان ادامه دارد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول