اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجموعه فرهنگی و تاریخی نادری

20 غرفه صنایع ‌دستی در آرامگاه نادری برپا شده است

خبرگزاری فارس: مدیر مجموعه فرهنگی و تاریخی نادری از راه‌اندازی 20 غرفه صنایع دستی در این مجموعه خبر داد.

20 غرفه صنایع ‌دستی در آرامگاه نادری برپا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدکاظم رادمنش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای استقبال از زائران نوروزی این آرامگاه به راه‌اندازی 20 غرفه صنایع دستی در ضلع شمالی، به‌سازی و زیباسازی محوطه، اختصاص یک اتاق به نمازخانه، چیدن سفره هفت‌سین، افزایش راهنما از 4 به 10 نفر، تعویض شیشه پنجره‌ها، استانداردسازی پنجره‌ها و دوجداره کردن و تعویض تابلوی ورودی اقدام کرده است.

وی افزود: قیمت صنایع دستی ارائه شده با نظارت مستقیم  معاونت صنایع دستی تعیین می‌شود و صنایع شامل پوستین، گلدوزی، مس و ظروف سنگی است.

وی ادامه داد: جذاب‌ترین بخش‌های آرامگاه شامل سالن شماره یک حاوی سلاح‌های سرد و گرم، بخش نظامی، وجود آرامگاه نادر و مجسمه برنزین است.

وی با توجه به اینکه آرامگاه در سه‌ ماه آخر سال پذیرای گروه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی از کل کشور است، افزود: در روز پایانی سال در آرامگاه نادر پذیرای 1585 نفر بازدید کننده بوده‌ایم.

وی به استقبال پایین مشهدی‌ها در خصوص بازدید از آرامگاه ادامه داد: از جمله علت‌های ناشناخته شدن آرامگاه نادر می‌توان به عدم اطلاع‌رسانی مناسب و نصب تابلوهای راهنما در ورودی‌ها اشاره داشت. 

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول