اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نوروز صورت گرفت

ارائه 12 هزار محصول فرهنگی توسط مرزبانی خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مسئول اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی از آغاز توزیع 12 هزار محصول فرهنگی توسط مرزبانی این استان به مسافران خبر داد.

ارائه 12 هزار محصول فرهنگی توسط مرزبانی خراسان شمالی

 مصطفی امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از آغاز توزیع 12 هزار محصول فرهنگی توسط مرزبانی این استان به مسافران خبر داد و اظهار داشت: این اقلام شامل تقویم، لوح فشرده، دعای سفر، کارت تبریک،کارت بازی و بسته‌های پذیرایی است.

وی گفت: این محصولات فرهنگی در سطح اکیپ‌های پزشکی و خودرویی مرزبانی خراسان شمالی مستقر در بوستان‌های ملی بش‌قارداش وباباامان و اکیپ‌های سیار توزیع می‌شود.

امامی تصریح کرد: علاوه بر این در تمام اکیپ‌های خدمات‌رسانی نوروزی مرزبانی استان اقلام پذیرایی اعم از شیرینی و شکلات به میهمانان ارائه می‌شود.

مسئول اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی با بیان اینکه طرح نوروزی مرزبانی تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت گفت: این فرماندهی امکانات خود را برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران عبوری از استان آماده کرده است.

وی همچنین با اشاره به سفر رئیس اداره تحقیقات مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به خراسان شمالی گفت: طی این سفر رئیس اداره تحقیقات مرزبانی علاوه بر شرکت در آیین رونمایی پاسگاه مرزی ابریشم و حضور در لحظه تحویل سال در کنار مرزبانان از خانواده شهیدان صابریان و امانی دیدار کرد.

امامی برگزاری نشست خبری و بازدید از مرزهای استان را از دیگر برنامه‌های سفر رئیس اداره تحقیقات مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به خراسان شمالی عنوان کرد.

خراسان شمالی 301 کیلومتر مرز بین‌المللی با ترکمنستان دارد.

انتهای پیام/ح20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول