اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

مردم خرید کالاهای ایرانی را در اولویت قرار دهند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: مردم برای حمایت از تولید داخلی و اجرای منویات مقام معظم رهبری خرید کالاهای تولید داخل را در اولویت قرار دهند.

مردم خرید کالاهای ایرانی را در اولویت قرار دهند

حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: همه مردم و تصمیم‌گیران دولت باید این نامگذاری و تأکید بر خرید کالاهای ایرانی را جدی بگیرند و برای حمایت از تولیدات داخلی عزم خود را جزم کنند.

وی افزود: ملت ایران با خرید کالاهای ایرانی و دولت با تلاش در راستای رونق بخشیدن به کیفیت تولیدات داخلی باید بکوشند تا در این راستا قدم بزنند.

وی با اشاره به اهمیت اجرایی شدن این شعار برای سال91 گفت: باید تلاش کنیم تا از تولیدات داخلی استفاده کنیم تا از تولیدکننده حمایت شود و اشتغال در ایران پایدار باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این نامگذاری به نوعی مقابله با تحریم‌های کشورهای اروپایی است، گفت: ایران توانایی مقابله با دشمن را افزایش تولید و حمایت از تولیدکننده داخلی دارد و در این باره باید برنامه‌ریزی شود.

موسوی با تاکید بر اینکه همه باید در راستای اجرای این نامگذاری تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: رهبری معظم انقلاب با این نامگذاری برای ملت و دولت چراغ موفقیت در سال91 را روشن کرد و همه باید گرد این چراغ جمع شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان تأکید کرد: باید بکوشیم تا با اجرای این شعار در راستای توانمندی ایران اسلامی گام برداریم زیرا استقلال ایران در عرصه تولیدات مرگ دشمن را رقم می‌زند.

وی ادامه داد: حمایت از تولید داخلی به ویژه در بخش کشاورزی موجب خارج شدن اقتصاد ما از حالت تک بعدی و تکیه بیش از اندازه بر روی اقتصاد نفتی می‌شود.

موسوی اظهار کرد: تکیه اقتصاد کشور ما به نفت موجب سوء استفاده دشمنان می‌شود،آنان هر موقع که بخواهند مانع پیشرفت ما شوند با استفاده از این حربه اقدام به تهدید و تحت فشار گذاشتن کشورمان می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول