اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس اداره تحقیقات مرزبانی ایران انجام شد

برگزاری آیین تحویل سال در پاسگاه مرزی ابریشم خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: آیین تحویل سال نو در پاسگاه ابریشم در نقطه مرزی خراسان شمالی و ترکمنستان با حضور رئیس اداره تحقیقات مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و فرمانده و شماری از مدیران مرزبانی استان برگزار شد.

برگزاری آیین تحویل سال در پاسگاه مرزی ابریشم خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد در این آیین که پیش از ظهر امروز برگزار شد رئیس اداره تحقیقات مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با تبریک سال جدید به تمام مرزبانان اظهار داشت: این قشر زحمتکش به خاطر حفاظت و امنیت مرزها در تمام شرایط حتی در لحظه تحویل سال به دور از خانواده تلاش خداپسندانه دارند.

عماد رایانپور با بیان اینکه این تلاش مرزبانی جمهوری اسلامی در نزد خداوند مهجور خواهد ماند گفت: ملت بزرگ ایران به مرزبانان جمهوری اسلامی به‌عنوان نیروی تخصصی و کارآمد افتخار می‌کنند.

وی تأکید کرد: جان برکفان مرزبانی جمهوری اسلامی عظمت یک ملت در برابر بیگانگان را نمایندگی می‌کنند و باید با توجه به این وظیفه، ارج و عظمت کار خود را بدانند.

رئیس اداره تحقیقات مرزبانی جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد سال 1391 سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای تمام مردم به خصوص مرزبانان کشورمان باشد.

فرمانده مرزبانی خراسان شمالی هم در این مراسم با تبریک سال نو و تقدیر از تلاش‌های سال گذشته مرزبانان افزود: در راستای ارتقا روحیه مرزبانان استان و آمادگی هر چه بیشتر برای انجام مأموریت‌ها در سال جدید  اردویی برای  سربازان مرزبانی استان برگزار شد.

محسن عزیزی با اشاره به اینکه در این اردو سربازان مستقر در پاسگاه‌های نقطه صفر مرزی این استان شرکت داشتند گفت: طی این اردوی تفریحی ورزشی، سربازان از اماکن تاریخی و دیدنی استان بازدید به عمل آوردند.

وی همچنین توسعه امکانات در پاسگاه‌ها و پادگان‌های مرزی استان خراسان شمالی را از رویکردهای فرماندهی مرزبانی استان عنوان کرد و تصریح کرد: به همین روز گذشته پاسگاه ابریشم  پس از توسعه و تجهیز امکانات رونمایی شد.

عزیزی توسعه امکانات ورزشی در پاسگاه‌های مرزی را برشمرد و گفت: امکانات ورزشی مناسبی برای سربازان مرزبانی از جمله زمین والیبال ایجاد شده که نتیجه آن کسب مقام مسابقات ورزشی نیروهای ناجا و مقام سوم مسابقات سوم والیبال در فوتسال جام فجر در استان خراسان شمالی بوده است.

در این مراسم فرمانده و سربازان پاسگاه مرزی ابریشم شرکت داشتند.

خراسان شمالی 301 کیلومتر مرز بین‌المللی با ترکمنستان دارد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول