اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

مرزبانی از مرزهای اعتقادی فراتر از مرزهای جغرافیایی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مرزبانی از مرزهای اعتقادی فراتر از مرزهای جغرافیایی است، گفت: دشمن امروز تلاش می‌کند در قالب جنگ نرم از مرزهای اعتقادی، سیاسی و فرهنگی ما وارد شود تا بتواند انقلاب اسلامی ایران را با استحاله فرهنگی و سیاسی مواجه سازد.

مرزبانی از مرزهای اعتقادی فراتر از مرزهای جغرافیایی است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری در سومین روز از شهادت سالار شهیدان کربلا در جمع عزادارن و سوگواران شهدای کربلا در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه عاشورا اظهار کرد: از دیدگاه قرآن رستگاری حقیقی در گرو شکیبایی، مرزبانی و تقوای الهی است و آنها که همچون شهدای کربلا در رویارویی با شداید و مصائب، شکیبایی و بردباری ورزیدند و در مرزبانی از مرزهای اعتقادی، فرهنگی و جغرافیایی کوتاهی نکردند و در مقابل وسوسه‌های شیطانی و دنیوی تقوا به خرج دادند بی‌تردید از مصادیق واقعی رستگاران هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه جایگاه مرزبانی از مرزهای اعتقادی فراتر از مرزهای جغرافیایی است، تصریح کرد: از آنجا که استکبار جهانی در دفاع مقدس در حوزه جنگ سخت و نظامی با شکست مواجه شد، اما امروز تلاش می‌کند در قالب جنگ نرم از مرزهای اعتقادی، سیاسی و فرهنگی ما وارد شود تا بتواند انقلاب اسلامی ایران را با استحاله فرهنگی و سیاسی مواجه سازد.
شبستری ادامه داد: دشمن غافل از این حقیقت است که تا زمانی که بسیج و سپاه و امت اسلامی با توسل به سلاح بصیرت در رکاب ولی امر مسلمین جهان آماده جانفشانی است، دشمن نخواهد توانست به اهداف شوم خود نایل شود.
امام جمعه تبریز در ادامه علت هجمه رسانه‌های استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی را صدور معنوی انقلاب اسلامی دانست و افزود: چون استکبار جهانی منشا بیداری اسلامی در منطقه را انقلاب اسلامی می‌داند، اما خیال می‌کند که ایران با نفوذ فیزیکی توانسته انقلاب‌های منطقه را هدایت کند در حالی که نفوذ ایران، نفوذ معنوی است و هیچ قدرت مادی نمی‌تواند مانع قدرت معنوی و متافیزیکی شود.
این مراسم معنوی و با شکوه، با ذکر مصیبت مداحان اهل بیت(ع) در رثای سالار شهیدان و شهدای کربلا پایان یافت.   
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول