اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:

افتتاح ساختمان اداری مرزبانی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ساختمان اداری مرزبانی آذربایجان غربی امروز افتتاح می‌شود.

افتتاح ساختمان اداری مرزبانی آذربایجان غربی
محمدعلی نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ششمین روز از هفته نیروی انتظامی به نام پلیس مقتدر، هوشمند، حرفه‌ای و امنیت و آرامش نامگذاری شده است.
وی با اشاره به برنامه‌های امروز نیروی انتظامی، تصریح کرد: برگزاری صبحگاه مشترک با حضور رئیس شورای تامین استان آذربایجان غربی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در ششمین روز از هفته نیروی انتظامی به اجرا درمی‌آید.
این مسئول برپایی نمایشگاه اقتدار یگان‌های ویژه استان را از دیگر برنامه‌های این روز عنوان کرد و افزود: امروز پروژه‌های قابل افتتاح نیروی انتظامی در شهرهای مختلف مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
نصرتی خاطرنشان کرد: در فاز نخست ساختمان 4 هزار متری مرزبانی در چهار کیلومتری جاده سرو با محوطه و سالن غذاخوری امروز مورد افتتاح قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: فاز دوم این پروژه نیز تا چند ماه آینده در قالب استخر در این محوطه به اتمام می‌رسد.
این مسئول اضافه کرد: این محیط فضای بی‌نظیر برای استفاده همکاران نیروی انتظامی و خانواده آنها برنامه‌ریزی شده است و می‌تواند سبب تولید ثروت برای استان باشد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از افتتاح مجتمع آموزشی الغدیر در شیخ‌تپه ارومیه خبر داد و گفت: ‌این پروژه نیز امروز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
نصرتی با اشاره به برگزاری میزگردهای مختلف در زمینه حجاب، نزاع و درگیری، گروه‌های قومی و مذهبی و امنیت ملی را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در روزهای گذشته برگزار شده‌اند و افزود: همایش راهوران محله، نشست هم‌اندیشی پلیس با اقلیت‌های مذهلبی، نشست هم‌اندیشی پلیس یا اساتید دانشگاهی استان نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که دیروز در سطح استان برگزار شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول