اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد

ایجاد بیش از 37 هزار اشتغال در ساوجبلاغ

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از ایجاد 37 هزار و 470 شغل طی امسال در این شهرستان خبر داد.

ایجاد بیش از 37 هزار اشتغال در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، علی حدادی در آخرین نشست شورای اداری سال 90 که در فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد اظهار داشت: تعهدات ایجاد اشتغال در این شهرستان بیش از حد انتظار بود.

وی ادامه داد: براساس تعهدات موجود شهرستان ساوجبلاغ در سال 90 باید 20 هزار و 768 شغل ایجاد می‌کرد که با همت مسئولان و کارآفرینان این شهرستان با ایجاد بیش از 37 هزار شغل توانست رتبه نخست ایجاد اشتغال را در استان به خود اختصاص دهد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ مشاغل ایجاد شده در این شهرستان را شامل ساخت و ساز مسکن مهر، صنعت، مشاغل خانگی و فعالیت‌های خدماتی عنوان کرد.

حدادی اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و ارتقای سطح خدمات یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: سال آینده نیز تلاش خواهیم کرد تا میزان خدمات به مردم را با توسعه همراه کنیم تا نسبت به امسال از رشد قابل توجهی برخوردار باشیم.

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود به طرح‌های در دست انجام این شهرستان اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون 194 طرح عمرانی در این منطقه در دست انجام است که تلاش می‌شود زمینه بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این طرح‌ها در این شهرستان فراهم شود.

حدادی افزود: برای اجرای این طرح‌ها 24 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی هم‌چنین از آماده‌باش کامل نیروهای خدمات‌رسان در ایام نوروز خبر داد و گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای ارائه خدمات آماده هستند، دستگاه‌های خدمات‌رسان باید در ایام تعطیلات نوروزی به خوبی انجام وظیفه کنند.

به گفته حدادی 40 دستگاه اجرایی این شهرستان با فعال‌سازی کشیک‌های خود در نوروز فعال هستند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول