اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان:

تعهدات اشتغال دشتستان محقق شد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان گفت: در سال جاری تعهدات اشتغال دشتستان محقق شد.

تعهدات اشتغال دشتستان محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان کوروش دهقان ظهر امروز در نشست با مسئولان دشتستان اظهار داشت: اشتغال‌زایی و ایجاد اشتغال پایدار یکی از مسائل مهمی است که در دولت‌های نهم و دهم مورد توجه بوده و اقدامات گسترده‌ای در این راستا صورت گرفته است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در شهرستان دشتستان در سال 90 تعهدات اشتغال برابر 111.6 درصد اجرایی شده که از افتخارات مسئولان این شهرستان است.

دهقان در همین راستا افزود: در عرصه اشتغال برخی دستگاه‌های استانی در حوزه‌های حمل و نقل‌، شیلات و ... به تعهدات اشتغال خود در شهرستان دشتستان تاکنون عمل نکرده‌اند که با مکاتباتی که با مسئولان استان انجام داده‌ایم در آینده‌ای نزدیک این تعهدات و فرصت‌های شغلی در شهرستان دشتستان ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی و نهادهای شهرستان دشتستان در زمینه اشتغال بیش از تعهدات بوده و شرایط را برای تحقق کامل تعهدات اشتغال شهرستان دشتستان فراهم کردند.

این مسئول اذعان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهرستان دشتستان تا پایان سال 90 باید 7 هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شد که با تلاش‌های صورت گرفته و همکاری‌ و هماهنگی مدیران دستگاه‌های شهرستان دشتستان شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر در شهرستان دشتستان بوده‌ایم و با عمل به تعهدات دستگاه‌های استانی وضعیت اشتغال به میزان چشمگیری افزایش می‌یابد.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان تصریح کرد: برنامه‌ریزی یکی از اصول اساسی موفقیت در اجرای وظایف است و برنامه‌‌ریزی‌های دقیق در شهرستان دشتستان زمینه‌ساز پیشرفت‌های چشمگیری است که در شهرستان دشتستان به وفور شاهد آن هستیم.

دهقان ابراز داشت: برنامه جلسات شش ماهه ابتدایی سال 91 در حوزه برنامه‌ریزی فرمانداری دشتستان تدوین شده و با شروع سال جدید در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان تاکید کرد: برنامه‌ زمان‌بندی جلسات به معنای دعوت‌نامه حضور در جلسات است و تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی در جلسات شهرستان حضور یابند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول