اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اطراف حرم مطهر رضوی

11 مکان برای استقرار مسافران مشهدالرضا آماده شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: با هماهنگی هیئت امنای حسینه‌ها و تکایای مشهد، 11 مکان برای استقرار مسافران مشهدالرضا(ع) با ظرفیت 11 هزار و 100 نفر در اطراف حرم آماده شده است.

11 مکان برای استقرار مسافران مشهدالرضا آماده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اغلب زائران مشهدالرضا تمایل به اسکان در محدود حرم مطهر رضوی را دارند، اظهار کرد: هماهنگی‌هایی برای اسکان زائران در 11 حسینیه و تکایا در اطراف حرم مطهر رضوی صورت گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی به آماده‌سازی بقاع متبرکه برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: بر این اساس خدمات عمومی و رفاهی در سطح بقاع و اماکن متبرکه استان به‌ ویژه در بقاع متبرکه بین‌راهی آماده شده است.

گنابادی‌نژاد افزود: در 32 مکان شاخص در سطح شهرستان‌های استان و به‌ ویژه در سه پایگاه میقات‌الرضا(ع) اصلی در محورهای شمالی و جنوبی اقدامات لازم برای استقبال از زائران صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی بقعه متبرکه سیدعلی‌اصغر ریوند داورزن سبزوار، آرامگاه علامه بهلول شهرستان گناباد، بقعه متبرکه امام‌زاده سلطان ابراهیم شهرستان قوچان را از جمله سه پایگاه اصلی میقات‌الرضا در محورهای شمالی و جنوبی عنوان کرد.

وی عطرافشانی و گل‌باران قبور مطهر شهدا در امام‌زادگان و بقاع متبرکه در لحظه تحویل سال جدید، توسط هیئت امنای و خادمان، تهیه و چیدمان هفت‌سین‌های قرآنی و معنوی، برگزاری نمایشگاه آرامش بهاری در مسیرهای تردد زائران در این اماکن متبرکه و برگزاری نماز جماعت به صورت مستمر و راه‌اندازی مشاور و پاسخ‌گویی به مسائل شرعی برای عموم اقشار را از دیگر برنامه‌های مهم در نظر گرفته شده از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول