اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

حسینیه شهدای نیر احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: سال آینده با هدف تعظیم و تکریم به مقام شهدا و ایثارگری آنها حسینیه شهدای شهرستان نیر احداث می‌شود.

حسینیه شهدای نیر احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل سید حمید عباداللهی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات ایثارگران شهرستان نیر گفت: ما در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها و حتی پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها حرکت تأثیرگذار خودمان را مدیون خون شهدا و ارزش‌آفرینی آنها هستیم و به یقین با احداث این مجموعه در کنار گلزار شهدا برنامه‌های معنوی مختلف اجرا می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر امروز دشمنان این ملت عصبانی و سردرگم در صدد ضربه زدن به حاکمیت اسلام و دستاوردهای به دست آمده هستند، نه از باب جاهلی بلکه از باب ایثارگری‌هایی است که شهدای ما خلق کرده و در پیشبرد کشور اصلی‌ترین نقش و وظیفه را ایفا کردند.

عباداللهی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ضرورت دارد تمام افکار و اندیشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود را به سمت و سویی ببریم تا با برشمردن ویژگی‌ها و برجستگی‌های شهدا و ایثارگران آنها را الگویی بی‌بدیل برای نسل آینده معرفی کنیم.

به گزارش فارس، فرماندار نیر در ادامه افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا نیز کوچک‌ترین حرکتی است که ما می‌توانیم از طریق آن اسباب رضایت و خشنودی شهدا را فراهم آوریم.

وی به تدارک برنامه‌های مختلف در ایام عید برای حضور در گلزار شهدا و تجلیل از ایثارگری آنها اشاره کرد و گفت: ما نیز به مانند بسیاری از خانواده‌های شهدا در زمان تحویل سال با حضور در گلزار شهدا با آنها عهدی دوباره می‌بندیم تا در پشتیبانی از نظام کوتاه نیاییم.

در این جلسه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در سخنانی از جمع‌آوری آثار به جا مانده شهدا خبر داد و افزود: وصیت و تاریخچه 3 هزار و 400 شهید استان در سال‌های آینده چاپ و منتشر می‌شود.

سید ودود سید شنوا تصریح کرد: هدف ما از گردآوری این آثار و در دسترس قرار دادن مردم، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی به ویژه جوانان و نوجوانانی است که بیشتر در جریان جنگ و اهداف شهدا نبودند.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی برای حفاظت و صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن به آیندگان را از ضروریت‌ها و اهم امور توصیف کرد.

سید شنوا خاطر نشان کرد: با هدف تعظیم و تکریم شهدا ساماندهی گلزار آنها در اکثر مناطق استان به بهره‌برداری رسیده و در برخی از مناطق نیز سال آینده به اتمام می‌رسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از برگزاری صدها یادواره شهدا در طول سال 90 خبر داد و اضافه کرد: در سال آینده نیز با تدارک برنامه‌های متنوع در این باب یاد و خاطره شهدا را در جامعه ساری و جاری می‌کنیم.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول