اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مهران حسنی

برنامه جشن‌های نوروزی مازندران اعلام شد

خبرگزاری فارس: برنامه جشن‌های نوروزی از سوی معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغاتی ستاد دائمی سفر مازندران اعلام شد.

برنامه جشن‌های نوروزی مازندران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهران حسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد تسهیلات سفر مازندران اظهار داشت: جشن‌های نوروزی مشترک با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، شهرداری‌های سطح استان و میراث فرهنگی در ایام نوروز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه نوروزخوانی روز دوم فروردین در پارک قائم ساری در حاشیه رودخانه تجن برگزار می‌شود، گفت: در رامسر هم صبح روز اول فروردین برنامه نوروزخوانی را در سطح شهر داریم.

حسنی با بیان اینکه مردم شهرستان نور در هنگام سال تحویل در هتل نارنجستان نور جنگ شادی دارند، تصریح کرد: مردم آمل هم مراسم نوروزخوانی را در پارک جنگلی میزاکوچک خان برگزار می‌کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغاتی ستاد دائمی سفر مازندران ادامه داد: در شهر بابل همه روزه برنامه نوروزخوانی را در سطح شهر داریم.

وی با اشاره به اینکه در گلوگاه روز نخست فروردین جشن نوروخوانی برگزار می‌شود، اضافه کرد: در سرخرود روز چهارم فروردین مراسم نوروزخوانی و رنگ آمیزی تخم‌مرغ انجام می‌شود و محمودآباد هم روز اول و چهارم فروردین جشن نوروزخوانی دارد.

حسنی با بیان اینکه چهارم فروردین در فریدونکنار مراسم جشن‌های نوروزی برگزار می‌شود، گفت: مردم سوادکوه هم امروز و فردا شاهد برگزاری جشن‌های نوروزی خواهند بود.

انتهای پیام/غ20/چ3000  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول