مجیدرضا نصراللهنژاد امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: در سطح استان چهار نمایندگی داریم که شهرهای مختلف استان را پوشش میدهند.
وی با بیان اینکه در این مراکز 50 نفر کشیک حضور دارند، تصریح کرد: نظارت بر جابهجایی مسافران، اقدامات قانونی برای پیشفروش و فروش اینترنتی، توزیع بروشور و رسیدگی به شکایات مسافران از جمله فعالیتهای این مراکز است.
نصراللهنژاد با اشاره به اینکه شکایت مسافران در اسرع وقت رسیدگی میشود، ادامه داد: گروههای کشیک از 25 اسفند تا 15 فروردین در پایانهها مستقر هستند.
وی با بیان اینکه برنامههای این اداره کل در سه محور انجام میشود، گفت: هماهنگی با شرکتها و سازمانهای مرتبط با اداره کل، هماهنگی با سازمانهای دولتی برای تامین سوخت مورد نیاز و ایمنی راهها از جمله این برنامهها است.
این مسئول با اشاره به اینکه شش تشکل صنفی در این ایام حضور دائمی دارند، تصریح کرد: مکاتبات انجام شده تا از نظر تامین سوخت مشکلی نداشته باشیم.
وی درباره ایمنی راهها با بیان اینکه قسمت مدیریت راهها در اداره کل مستقر است، بیان داشت: این بخش، روزانه حدود 18 ساعت کنترل ترافیک را برعهده دارند.
نصراللهنژاد خاطرنشان کرد: اگر مشکلی در جادهها به وجود آید به وسیله راهداری و کنترل ترافیک از طریق ماهواره، اطلاعات را در اختیار شرکتها و مسافران قرار میدهیم.
وی با اشاره به اینکه مسافران میتوانند مشکلات و شکایتهای خود را از طریق سامانه 3000143 اطلاعرسانی کنند، گفت: فرمهای نظرسنجی هم در پایانههای مسافربری در مقصد به مسافران داده میشود تا نظرات خود را اعلام کنند.
نصراللهنژاد با بیان اینکه در ایام نوروز در کشیک و پاسخگوی مسافران هستیم، گفت: پیامکها هر روز کنترل شده و در سریعترین وقت مشکل را بررسی میکنیم.
انتهای پیام/ح20/چ3000