اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران خبر داد

اجرای روزانه 18 ساعت کنترل ترافیک در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران درباره ایمنی راه‌ها با بیان اینکه قسمت مدیریت راه‌ها در اداره کل مستقر است، گفت: این بخش، روزانه حدود 18 ساعت کنترل ترافیک را برعهده دارند.

اجرای روزانه 18 ساعت کنترل ترافیک در مازندران

مجیدرضا نصرالله‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: در سطح استان چهار نمایندگی داریم که شهرهای مختلف استان را پوشش می‌دهند.

وی با بیان اینکه در این مراکز 50 نفر کشیک حضور دارند، تصریح کرد: نظارت بر جابه‌جایی مسافران، اقدامات قانونی برای پیش‌فروش و فروش اینترنتی، توزیع بروشور و رسیدگی به شکایات مسافران از جمله فعالیت‌های این مراکز است.

نصرالله‌نژاد با اشاره به اینکه شکایت مسافران در اسرع وقت رسیدگی می‌شود، ادامه داد: گروه‌های کشیک از 25 اسفند تا 15 فروردین در پایانه‌ها مستقر هستند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این اداره کل در سه محور انجام می‌شود، گفت: هماهنگی با شرکت‌ها و سازمان‌های مرتبط با اداره کل، هماهنگی با سازمان‌های دولتی برای تامین سوخت مورد نیاز و ایمنی راه‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

این مسئول با اشاره به اینکه شش تشکل صنفی در این ایام حضور دائمی دارند، تصریح کرد: مکاتبات انجام شده تا از نظر تامین سوخت مشکلی نداشته باشیم.

وی درباره ایمنی راه‌ها با بیان اینکه قسمت مدیریت راه‌ها در اداره کل مستقر است، بیان داشت: این بخش، روزانه حدود 18 ساعت کنترل ترافیک را برعهده دارند.

نصرالله‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر مشکلی در جاده‌ها به وجود آید به وسیله راهداری و کنترل ترافیک از طریق ماهواره، اطلاعات را در اختیار شرکت‌ها و مسافران قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه مسافران می‌توانند مشکلات و شکایت‌های خود را از طریق سامانه 3000143 اطلاع‌رسانی کنند، گفت: فرم‌های نظرسنجی هم در پایانه‌های مسافربری در مقصد به مسافران داده می‌شود تا نظرات خود را اعلام کنند.

نصرالله‌نژاد با بیان اینکه در ایام نوروز در کشیک و پاسخگوی مسافران هستیم، گفت: پیامک‌ها هر روز کنترل شده و در سریع‌ترین وقت مشکل را بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول