اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد

کشف 640 عدد انواع مواد محترقه در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف و ضبط 640 عدد از انواع مواد محترقه و دستگیری عامل فروش آن در این شهرستان خبر داد.

کشف 640 عدد انواع مواد محترقه در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا فریدون آقایی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در سالن فرمانداری این شهرستان در آستانه فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: خانواده‌ها در شب چهارشنبه آخر سال بیشتر مراقب فرزندان خود در برابر خطرها و آسیب‌های احتمالی باشند.

وی برقراری نظم و امنیت در شب «چهارشنبه‌سوری» را از مهم‌ترین وظایف ماموران نیروی انتظامی برشمرد و افزود: توجه و رعایت هشدارهای پلیسی و پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی و آسیب‌های ناشی از آن در این شب می‌تواند در کاهش تلفات مالی و جانی بسیار مؤثر باشد.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بیان اینکه برای برقراری آرامش در شب چهارشنبه‌سوری تمهیدات زیادی اندیشیده شده است خاطر نشان کرد: اجرای این تمهیدات و برنامه‌ریزی‌ها بدون مشارکت خانواده‌ها در کنترل هیجانات قشر جوان به صورت دقیق و کامل قابل اجرا نیست.

وی اطلاع‌رسانی و جلوگیری از وقوع حوادث با همکاری و کمک رسانه‌ها را امری الزامی خواند و بیان داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در فرهنگ‌سازی خانواده‌ها و حتی اجتماع دارند.

آقایی از برخورد قاطع با مجریان بر هم‌ زنندگان آرامش و نظم اجتماعی در چهارشنبه آخر سال خبر داد و یادآور شد: با فروشندگان، توزیع‌کنندگان و استفاده‌کنندگان انواع مواد محترقه با همکاری مقام قضایی برخورد جدی می‌شود.

وی با تاکید بر اجرای آموزش همگانی مردم و توجه به توصیه و هشدارهای پلیسی به ویژه در بین دانش‌آموزان در مدارس، اظهار داشت: عدم آگاهی و توجه به موازین و هشدارهای پلیس علاوه بر صدمه به جامعه عواقب سوء برای قانون‌شکنان دارد.

فرمانده نیروی انتظامی صومعه‌سرا به کشف و ضبط انواع مواد محترقه در چند روز گذشته در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: بالغ بر 640 عدد انواع مواد محترقه در صومعه‌سرا کشف و ضبط شده و عامل فروش آن نیز دستگیر شد.

وی با اشاره به دیگر اقدام‌های نیروی انتظامی صومعه‌سرا در اسفند جاری تصریح کرد: کشف مواد مخدر و دستگیری سارقان کابل برق و اموال منزل از دیگر اقدام‌های انتظامی در این شهرستان بوده است.

به گفته آقایی بالغ بر 33 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، 57 گرم هروئین، دو گرم حشیش و 68 گرم انواع دیگر مواد مخدر در طول 15 روز گذشته در صومعه‌سرا کشف و ضبط شده است.

وی درباره عملیات‌های مورد بررسی در حوزه سرقت تصریح کرد: پنج فقره سرقت شامل دو فقره سرقت سیم و کابل برق و سه فقره سرقت از منزل در چند هفته اخیر در صومعه‌سرا پس از گزارش مورد بررسی قرار گرفته است که سارقان آنها نیز پس از شناسایی تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی صومعه‌سرا خاطر نشان کرد: اموال مسروقه نیز پس از اجرای مراحل قانونی به مال‌باختگان آنها تحویل داده شد.

وی دلیل توقیف وسایل نقلیه در صومعه‌سرا را نداشتن مدارک شخصی و گواهینامه و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ذکر کرد و اظهار داشت: 141 دستگاه موتورسیکلت و 54 دستگاه خودرو به دلایل مذکور در صومعه‌سرا شناسایی و برای اعمال قانون به پارکینگ منتقل شدند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول