اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

تحریم سدی مقابل پیشرفت ایران نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: تحریم‌ها به هیچ عنوان سدی مقابل پیشرفت ایران محسوب نمی‌شود.

تحریم سدی مقابل پیشرفت ایران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس مرتضی نظری در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: حضور آگاهانه و با بصیرت ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، پاسخی قاطع و محکم به دشمنان ایران اسلامی بود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم ولایی و شهیدپرور سلماس در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: این حضور گسترده موجبات دلگرمی مسئولان و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایه یأس دشمنان کشور را فراهم کرد.

این مسئول ادامه داد: بدون شک پیروز حقیقی این انتخابات مردم بودند که با حضور حداکثری به ندای رهبری لبیک گفته و دشمن را در این عرصه نیز ناکام گذاشتند.

نظری اضافه کرد: حضور آگاهانه و با بصیرت ملت به ویژه پس از سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در انتخابات، پاسخی قاطع و محکم به دشمنان ایران اسلامی بود که به خیال خام خود فکر می‌کردند با تهدید و تحریم می‌توانند ملت ایران را از اقتدار و سربلندی وطن‌شان منصرف کنند.

این مسئول تاکید کرد: ملت ایران با این حضور حماسی پیام ایستادگی و استقامت خود را به دشمنان کشور اعلام کردند تا جهان بداند ایرانی با دسیسه‌های تبلیغاتی و تحریم‌های اقتصادی دشمنان، دست از عزت و استقلال خویش برنمی‌دارد.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات بار مسئولیت مسئولان به ویژه منتخبان مجلس را سنگین‌تر می‌کند اظهار داشت: خادمان ملت باید قدر این مردم را که در همه صحنه‌ها با مشارکت گسترده در راه اقتدار و عزت ایران اسلامی حضور می‌یابند، بدانند و برای خدمت صادقانه به آنان از هیچ تلاشی دریغ نورزند. 

فرماندار سلماس تصریح کرد: ملت مقاوم ایران اسلامی تا امروز ثابت کرده است هیچ‌گاه زیر بار فشار، تهدید و تحریم نخواهد رفت و انتخابات مجلس نهم نیز به حمد الهی در فضایی کاملا پرشور و با نشاط و سالم برگزار شد.

انتهای‌پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول