اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خبر داد

اختصاص 4 میلیارد ریال برای نوسازی پیست اسکی خوشاکو

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: 4 میلیارد ریال برای نوسازی و بهسازی پیست اسکی خوشاکو اختصاص می‌یابد.

اختصاص 4 میلیارد ریال برای نوسازی پیست اسکی خوشاکو

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی ملااحمدی ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید هیئت اسکی استان اظهار داشت: این میزان اعتبار به منظور آسفالت مسیرهای پیست، طراحی تله کابین با ارتفاع 2 هزار متری، بازسازی هتل موجود، ایجاد امکانات رفاهی و فضای مناسب برای گردشگران، مسافران و ورزشکاران اختصاص یافته است.

وی افزود: امکانات لازم برای انجام فعالیت اسکی روی چمن نیز در این پیست فراهم شده و در این زمینه اقدامات لازم صورت می‌گیرد تا ورزشکاران و علاقمندان بیشتری بتوانند حضور یابند.

ملااحمدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای ورزش حرفه‌ای و قهرمانی گفت: جامعه ورزش استان با رویکرد حرفه‌ای و برنامه‌ریزی اصولی در آینده نزدیک موفقیت‌های فراوانی کسب می‌کند که در این زمینه تعامل و هماهنگی بیش از پیش هیئت‌های ورزشی ضروری است.

این مسئول تصریح کرد: ورزش زمانی به سوی حرفه‌ای‌گری سوق می‌یابد که با آموزش مربیان، داوران در صدد تربیت قهرمانان و ورزشکاران جوان و مستعد باشیم.

وی اضافه کرد: استان آذربایجان غربی دارای منابع طبیعی غنی و ظرفیت‌های گسترده‌ای برای توسعه ورزش‌های زمستانی است از این‌رو باید مناطق دیگری علاوه بر پیست اسکی خوشاکو برای این منظور شناسایی شود تا زمینه و بستر لازم برای توسعه این ورزش در استان فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد: با توجه به تامین اعتبار پیست اسکی خوشاکو برای بهسازی و نوسازی آن، این منطقه تبدیل به منطقه توریستی، تفریحی و ورزشی می‌شود.

در پایان این مراسم اروج ولی‌زادگان سرپرستی جدید هیئت اسکی استان را بر عهده گرفتند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول