اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرماندار گنبدکاووس صورت گرفت

تحویل اعتبارنامه منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس

خبرگزاری فارس: فرماندار گنبدکاووس گفت: اعتبارنامه منتخب مردم شهرستان گنبدکاووس در مجلس تحویل شد.

تحویل اعتبارنامه منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی ظهر امروز در جلسه اعطای اعتبارنامه به سلیمان عباسی نماینده منتخب مردم در حوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: انتخابات در شهرستان گنبدکاووس بدون کمترین چالش امنیتی برگزار شد و اکثریت مردم در این انتخابات شرکت حداکثری داشتند به طوری که میزان مشارکت مردم در شهرستان گنبدکاووس 9 درصد بیش از دوره‌های قبل بود.

وی با بیان اینکه گلستان نخستین استان به لحاظ افزایش و رشد میزان مشارکت مردم در انتخابات بود به مراحل انتخاب هیئت اجرایی از میان معتمدین شهرستان اشاره کرد و افزود: اجرای بی‌طرفانه انتخابات از ویژگی‎های هیئت اجرایی بود و به شهادت بسیاری از بزرگان این انتخابات در نهایت سلامت برگزار شد.

فرماندار گنبدکاووس با تقدیر از برگزارکنندگان انتخابات و اعضای هیئت‎های اجرایی، بازرسی و نظارت بر انتخابات و اصحاب رسانه و صدا و سیما و به ویژه مردم شریف شهرستان به خاطر شرکت گسترده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

احمدی از انتخابات 12 اسفند به عنوان حماسه‌ای بزرگ نام برد و گفت: انتخابات این دوره در کمال صحت و سلامت و بدون هیچ شکایت و اعتراضی برگزار شد.

منتخب حوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس در انتخابات مجلس نهم نیز در این جلسه گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث عقب کشیدن دشمن از مواضع خود شد و انتخابات بنا به فرموده مقام معظم رهبری پشتوانه امنیت نظام جمهوری اسلامی شد.

نماینده منتخب حوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: محوریت اسلام و انقلاب وحدت را در شهرستان گنبدکاووس تقویت خواهیم کرد.

سلیمان عباسی گفت: از مشاوره نمایندگان قبلی و نامزدهای انتخابات مجلس در این شهرستان استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول