اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسفراین:

رای به نمایندگان منتخب حاکی از اعتماد مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اسفراین رای به نمایندگان منتخب را حاکی از اعتماد مردم برشمرد و گفت: نمایندگان منتخب باید به این حسن اعتماد مردم با تلاش‌های خود پاسخ دهند.

رای به نمایندگان منتخب حاکی از اعتماد مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین حجت الاسلام غدیرمحمدیان در آیین نمازجمعه این هفته شهرستان درجمع نمازگزاران با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس نهم اظهارداشت: حضور چشمگیر مردم در انتخابات مشت محکمی به دهان استکبار یاوه‌گو بود و کشور ما را از بسیاری از توطئه‌ها و خطرات رهانید.

وی تصریح کرد: این حضورنشان داد که مردم همچنان به نظام اسلامی وفاداروپایبند هستند و ذره‌ای از اصولی که به آن پایبند بوده کوتاه نخواهند آمد.

خطیب جمعه اسفراین افزود: با حضور مردم در پای صندوق‌های رای هم پایه‌های نظام اسلامی مستحکم‌تر شد و هم حمایت همه جانبه‌ای از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه صورت گرفت.

وی تاکید کرد: ملت ایران اسلامی راه عزت و سرافرازی خود را یافته است، استقلال و آزادی را تجربه کرده و آمادگی آن را دارد که برای حفظ نظام اسلامی سنگین‌ترین هزینه‌ها را تحمل کند.

امام جمعه اسفراین اضافه کرد: بدون ‌شک نتایج درخشان این حضور پرشور برکات بسیاری را در معادلات جهانی برای ملت بزرگ ایران رقم می‌زند.

وی گفت: این حضور گسترده مردم درانتخابات 12 اسفند برای سالیان متمادی نظام جمهوری اسلامی را در مقابل دشمنان بیمه کرد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول