اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد:

800 هزار نفر به منطقه تاریخی سعدآباد سفر می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش سعدآباد گفت: پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 800 هزار نفر در تعطیلات نوروز به منطقه تاریخی سعدآباد سفر ‌کنند.

800 هزار نفر به منطقه تاریخی سعدآباد سفر می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حسین امیرزاده بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان و دبیران مدارس بخش سعدآباد در مدرسه رازی شهر سعدآباد اظهار داشت: معلم سنبل و نماد در مبارزه با جهل و نادانی است و باید تمام توان و پتانسیل خود را در راستای تجلیل از مقام والای معلم به کار گیریم.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش به دلیل جمعیت بالای پرسنل، معلمان و دانش‌آموزان یکی از گسترده‌ترین حوزه‌ها از لحاظ جمعیتی است و وظیفه سنگین علم‌آموزی در جامعه را بر عهده دارد و تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید در حد توان با این نهاد همکاری داشته باشند.

امیرزاده ابراز داشت: نسل جوان جامعه ما در دنیای امروز با توجه به سطح وسیع شبهه‌افکنی، نیازمند پاسخ‌گویی است و این وظیفه عالمان و فرهیختگان را سنگین‌تر می‌کند و معلمان و دبیران که سنبل‌های آموزش هستند در عمل به وظایف و انجام امور خود باید بر این امر مهم توجه داشته باشند.

وی فعالیت در حوزه‌های فرهنگی را یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت آموزش و پرورش دانست و اضافه کرد: از تمامی نهادهای فرهنگی و مذهبی انتظار داریم در انجام این وظایف خطیر و سنگین با ما همکاری داشته باشند و در برنامه‌های فرهنگی متعدد همواره بر آموزش و پرورش توجه خاص داشته باشند.

این مسئول اذعان داشت: نقش فرهنگیان و به ویژه معلمان در پیروزی انقلاب اسلامی و سال‌های پس از آن و همچنین تاثیر این قشر شریف در هدایت جامعه به سوی بهبود شاخص‌های اخلاقی، تعهد و تخصص آحاد جامعه برگ زرینی است که جایگاهی مقدس، پاداش الهی و نیک نامی را برای آنان جاودانه ساخته است.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد پیامبران را بهترین الگو برای معلمان عنوان کرد و افزود: خداوند متعال از اهل علم عهد گرفته تا دانش خود را برای تعلیم و تربیت دیگران بکار گیرند و معلمان باید از پیامبران به عنوان بزرگترین معلمان بشری در امر تعلیم و تربیت نسل‌های بشری اسوه گرفته و در این سال، روحیه حفظ وحدت و همدلی را در بین دانش‌آموزان بیش از پیش تقویت کنند.

امیرزاده در ادامه با اشاره به تلاش مسئولان سعدآباد برای استقبال از مهمانان نوروزی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم حدود 800 هزار نفر از منطقه زیبا و تاریخی سعدآباد بازدید کنند و از هم‌اکنون تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

 انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول