به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابطعمومی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد آیتالله آملی، نفیسه صداقت به همراه همکارانش مائده صداقت، امیر کوهکن موخر تاثیر عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه نام تجاری را بررسی کردند.
نفیسه صداقت گفت: این پژوهش در صدد مطالعه تاثیر عناصر آمیخته ترفیع مانند تبلیغات، فروش شخصی، ترفیع فروش، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم بر ابعاد ارزش ویژه نام تجاری (وفاداری نام تجاری، ارزش درک شده، آگاهی از نام تجاری) و ارزش ویژه نام تجاری بر آمده است.
وی ادامه داد: در این پژوهش از مدل رگرسیون تحلیل مسیر (مدل معادلات ساختاری) و نرمافزار لیزرل به منظور تحلیل دادهها استفاده شده است.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیتالله آملی با اشاره به این نکته که طراحی و اجرای یک برنامه موفق آمیخته ترفیع نیازمند آزمایش و تحقیقات بازار است، اذعان داشت: نتایج حاصل از این پژوهش، مدیران و سیاستگذاران شرکتها را در امر انتخاب صحیح عناصر آمیخته ترفیع با توجه به نوع کسب و کار تجاری و زمانبندی خاص آن یاری رسانده و موجب دستیابی موفقیتآمیز به اهداف تعیین شده میشود.
وی درباره نتیجه این تحقیق گفت: نتایج این پژوهش حاکی از وجود ارتباط مثبت میان عناصر آمیخته ترفیع و ارزش ویژه نام تجاری دارد.
صداقت تصریح کرد: توجه و تاکید بر استفاده صحیح و بههنگام و منطبق بر اهداف عناصر آمیخته ترفیع موجب موفقیت شرکتها در امر برندسازی میشود که این امر خود ارزش ویژهای را در نام تجاری برای شرکتها به ارمغان میآورد.
نفیسه صداقت عضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیتالله آملی در گروه گرافیک و ارتباط تصویری است و مولف کتاب "تاریخ هنر" و پژوهشگر برتر فرش دستباف استان مازندران در سال 1388، نماینده ایران در نمایشگاه "هایمتکس" فرانکفورت و نمایشگاه "دموتکس" هانوفر آلمان 2011 از طرف مرکز ملی فرش ایران، عضو پیوسته انجمن علمی فرش ایران است که در سال جاری در نخستین جشنواره بانوان موفق منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پژوهشگر برتر در گروه هنر انتخاب شد.
انتهای پیام/خ۳۰/چ3000